انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه با تور کیش ارزان سفر کنیم؟

چگونه با تور کیش ارزان سفر کنیم؟

#1
چگونه با تور کیش ارزان سفر کنیم؟
جزیرهٔ مرجانی و زیبای کیش را همه به‌خاطر دیدنی‌ها و تفریحات مختلفش می‌شناسیم. تفریحات آبی کیش آن‌قدر زیاد هستند که یک سفر به کیش کفاف همهٔ آن‌ها را نخواهد داد. خرید در کیش هم هواداران خود را دارد. اما در این مطلب کافه گردش قصد دارد به شما کمک کند تا با تور ارزان کیش به این جزیرهٔ رویایی سفر کنید.
با تور ارزان کیش می‌توانید با کمترین هزینه از تفریحات این جزیره استفاده کنید و از آثار تاریخی و دیدنی‌های کیش لذت ببرید. برای این‌که سفر ارزان به کیش داشته باشید، باید قید سفر در فصل‌های اوج سفر را بزنید. اما اندکی قبل یا بعد از فصل‌های به‌اصطلاح های‌سیزن یا اوج سفر شما با عبارت تور لحظه آخری کیش مواجه خواهید شد. اما تور لحظه آخری چیست؟
زمانی‌که یک آژانس مسافربری از پیش تمام یا قسمتی از بلیط‌های هواپیمایی را بخرد به‌اصطلاح به آن پرواز، پرواز چارتر می‌گویند. حال آن آژانس مسافربری که مجبور است قبل از پرواز همهٔ این بلیط‌ها را به‌فروش برساند، اگر تا روزهای پایانی نتواند همهٔ صندلی‌ها را پر کند، مجبور است با قیمتی ارزان‌تر شروع به ارائه بلیط‌ها کند. گاهی این ارزانی ممکن است تا تور کیش را تا نصف هم ارزان کند.
پس سفر خارج از فصل‌های اوج سفر نه‌تنها خود ارزان است، بلکه ممکن است با اندکی گوش‌به‌زنگی شما را به یک تو لحظه آخری هم برساند. تور ارزان کیش و لذت بردن از تفریحات آبی کیش به هزینهٔ کم هم ممکن است، فقط کافی است تورها را چک کنید و گوش به زنگ باشید. حال برای اطلاع از آخرین نرخ تورها به صفحهٔ تور کیش کافه گردش بروید و پس از مقایسه قیمت تورهای مختلف بهترین را انتخاب کنید.


فایل‌های پیوست

عکس(ها)
   
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان