انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در طراحی وب سایت دامنه و هاست چیست؟

در طراحی وب سایت دامنه و هاست چیست؟

#1
[عکس: %D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB...%D8%9F.jpg]


در پروسه طراحی وب سایت  دامنه و هاست چه جایگاهی دارند! وقتی شما تصمیم به می گیرید  به غیر از برنامه نویسی های مرتبط در سایت به امکانات دیگری برای فعالیت سایت خود احتیاج دارید که در صورت نبودن یکی از آنها سایت فعال نمیشود. بدین صورت که این امکاناتی که به آنها نیاز دارید مانند یک زنجیره به هم متصل اند و درصورت نبودن یکی از آن اتصالات زنجیره از هم می پاشد.


دامنه یا دامین چیست؟

دامنه یا همان دامین چیست؟ دامین یک نام اختصاصی برای سایت شماست. همانند برند برای شما مهم است. باید این را در نظر داشته باشید که همان طور که برند شما شناسنامه ی شماست و مشتریان شما از طریق آن شما را می شناسند و به خاطر می سپارند, دامین شما هم همان را انجام می دهد. مشتریانی که بیشتر کارهایشان را از طریق اینترنت انجام می دهند بیشتر از آن که شما را با نام تجاریتان بشناسند از دید آنها دامین شما برند شماست و از نام دامین تان شما را می شناسند. با وجود این مسائل در انتخاب دامین خود دقت کنید. حتما نامی را برای خود انتخاب کنید که گویای کار شما یا هم نام برند شما باشد.اگر می خوایید دامین تان انحصارا برای شما باشد تمامی پسوند های آن را اعم از .org .net .com .ir  و دیگر پسوند های موجود را خریداری کنید.


در طراحی سایت هاست چه کارایی دارد؟

آیا در طراحی سایت  به هاست نیاز دارید و چه کارایی دارد! هاست یکی از پایه های اصلی طراحی سایت است.  بدین شکل که طراحی سایت که انجام می دهید تمامی مطالب, عکس ها, کد هاو دیگر بخش های سایت بر روی یک حافظه سوار است.همانند تلفن همراتان که به یک حافظه داخلی یا رم احتیاج دارد تا بتواند اطلاعات و نرم افزار های موبایل تان را بر روی آن نمایش دهد.حجم هاست و پهنای باند شما در سرعت سایتتان نیز تاثیرگذار است.

منبع:در طراحی وب سایت دامنه و هاست چیست؟
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان