انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بر چه معیاری شرکتی را برای انجام سئو و طراحی سایت انتخاب کنیم ؟

بر چه معیاری شرکتی را برای انجام سئو و طراحی سایت انتخاب کنیم ؟

#1
بر چه معیاری شرکتی را برای انجام سئو و طراحی سایت انتخاب کنیم ؟


با توجه به این که امروزه عموم مردم برای یافتن خدمات و کالا مورد نیاز خود در اینترنت به جستجوی  آن می پردازند, نیاز به طراحی سایتدارید تا شما را در راه پیشرفتی سریعتر قرار دهد. از این رو برای انجام  قبل از هر چیز باید انتخاب کنید که این کار را چه  کسی انجام دهد.

مواردی ابتدایی که برای انتخاب شرکت طراحی سایت نیاز دارید.

در مرحله اول این را در نظر داشته باشید که شرکتی که  شما را بعهده میگیرد باید خود دارای سایتی با تمامی استانداردها در  صفحه ی اول گوگل باشد. اگر شرکتی خود سایت موفقی نداشته باشد مطمئن باشید که به موفقیت شما هم کمکی نخواهد کرد. بعد از این که وارد سایت شدید از طریق خود سایت یکسری اطلاعات از قبیل سابقه انجام کار, مجوز ها و تاییده ها ونمونه کارهای موجود را بدست می آورید.برای اطمینان از نمونه کارها و سابقه مفید شرکت با کارفرمایان موجود تماس بگیرید و خودتان شخصا از صحت و درستی کار اطمینان حاصل کنید.

بعد از انجام مرحله اولیه برای تکمیل و انتخاب نهایی شرکت طراحی سایت چه کار کنید؟!

بعد از آنکه تمامی مراحل بالا را انجام دادید حتما برای جلسه ی حضوری با شرکت های منتخب زمانی را معین کنید.این را مطمئن باشد که انجام طراحی سایت با شرکتی که سابقه ی درستی دارد و تمامی مراحل انجام پرژه را با متخصص خاص خود انجام می دهد موفق تر از یک شخص یا یک شرکتی است که چند نفر محدود در آن مشغول به کاراند و سابقه چندانی ندارد و مشخص نمی شود تا چه زمانی به شما خدمات ارائه مودهد و اگر در سال های آتی به مشکلی برخوردید آیا آن شخص یا شرکت هنوز فعالیت می کند؟!
حتما این را در نظر داشته باشید که شرکت توانایی انجام تمامی کارهای مربوط به طراحی سایت از قبیل خرید هاست, ارائه دامین مورد نظر, انجام سئو و حتی طراحی اپلیکیشن  را دارا باشد و در خصوص تمامی این ها به شما خدمات و پشتیبانی ارائه دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان