انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهکارهای افزایش ارزش طراحی سایت

راهکارهای افزایش ارزش طراحی سایت

#1
راهکارهای افزایش ارزش طراحی سایت


3 راهکار افزایش ارزش طراحی سایت ، موضوعی است که در مقاله ی امروز از سری مقالات  لیموترش قصد داریم به تحلیل و  بررسی آن بپردازیم لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

هسته ی وب سایت چیست ؟

محتوای هر وب سایتی بسان هسته ی آن وب سایت می باشد و روزانه بر میزان اهمیت آن افزوده می شود . امروزه شاهد پیشرفت و هوشمند شدن ربات های موتور های جستجو گر می باشیم . متن های طولانی تر ارزش بیشتری در موتور های جستجو دارند از این رو اگر صاحب یک  می باشید سعی کنید زمان بیشتری را برای تولید محتوای مفید و کارآمد اختصاص دهید .

بهینه سازی تصاویر وب سایت :

اگر زمانی برای نام گذاری تصاویر موجود در طراحی سایت تان اختصاص نمی دهید ، به طور قطع بخش بزرگی از سئو وب سایت تان را از  دست خواهید داد . سعی کنید در هر یک از مطالب موجود در وب سایت تان از تصاویر مرتبط با موضوع استفاده کنید . با انجام این امر نه تنها کمک شایانی به وضوح بیان موضوع می کنید بلکه کلمات کلیدی  تان را نیز افزایش خواهید داد . یکی دیگر از روش های بهینه نمودن تصاویر ، به کار بردن تگ Altt می باشد . زمانی که کاربر موس خود را بر روی تصویر نگه دارد یا زمانی که تصویر در مرورگر کاربرد باز نشود ، این تگ نمایش داده می شود .

سرعت بارگذاری وب سایت :

طبق تحقیقات به عمل آمده بیش از 40 درصد کاربران اینترنت ، وب سایت هایی که برای بارگذاری به بیش از 3 ثانیه زمان احتیاج دارند را ترک می کنند . قطعا می خواهید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت تان در بیشترین صورت ممکن باشد لذا اگر وب سایت شما از سرعت بالایی بر خوردار نباشد نیمی از بازدیدکنندگان تان را از دست خواهید داد . سرعت پایین بارگذاری وب سایت بر روی سئو وب سایت نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت . از سال2010 تا به کنون ، شرکت گوگل به طور رسمی اعلام نموده است که سرعت لود وب سایت ، یکی از مهم‌ترین عوامل برای سنجیدن ارزش یک  می باشد . نا گفته نماند هیچ گاه نمی توان درباره‌ی اینکه یک موتور جستجو چه چیز را به  سرعت و چه چیز را به آهستگی دسته ‌بندی می ‌نماید ، نظر داد  اما این مسئله را می دانیم که بهینه ‌سازی با ساختار منطقی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان