انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتقادات و پیشنهادات در مورد انجمن کلیدستان

انتقادات و پیشنهادات در مورد انجمن کلیدستان

#1
سلام.
از این به بعد کاربران انجمن کلیدستان می توانند انتقادات و پیشنهادات خود در مورد انجمن کلیدستان را در این موضوع مطرح نمایند.
بنابراین کلیه ارسال هایی که در زمینه ((انتقادات و پیشنهادات در مورد انجمن کلیدستان)) در موضوع های مختلف ذکر شود را حذف خواهیم کرد و کاربر را برای نوشتن انتقادات و پیشنهادات خود به این موضوع هدایت می کنیم تا انجمن نظم خود را از دست ندهد. زیرا مثلا وقتی موضوعی در مورد برنامه نویسی اندروید است، سایر کاربران با مراجعه به آن، انتظار ندارند که در چند ارسال از آن در مورد خود انجمن صحبت شده باشد و البته پاسخ دادن به اینگونه ارسال ها (که اکثرا دارای نکات مشابه هستند) نیز در تک تک موضوع ها، منطقی نمی باشد و پاسخ همه آن موارد را در همین موضوع خواهیم داد.
سعی می شود که نکات کلی (پاسخ های کلی به انتقادات و پیشنهادات) را در همین ارسال اول این موضوع ذکر کنیم (با ویرایش مجدد آن) تا کاربران قبل از مطرح کردن انتقادات و پیشنهادات، چک کنند که قبلا در مورد آنها صحبت شده است یا خیر.
با تشکر.

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان