انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ونکوور

ونکوور

#1
ونکوور (Vancouver) شهری واقع در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا و بخشی از ونکوور بزرگ است که در منطقه لوئر مین‌لند واقع شده است.جمعیت ونکوور در سال ۲۰۱۱ میلادی ۶۰۳٬۵۰۲ نفر بوده که هشتمین شهر پرجمعیت کانادا و نخستین در بریتیش کلمبیا محسوب می‌شود و جمعیت کلان‌شهر ونکوور بزرگ (ونکوور و حومه) در همین سال ۲٬۴۷۶٬۱۴۵ نفر بوده‌است که سومین کلانشهر پرجمعیت کشور است.
جغرافیا
ونکوور بین خلیج برووارد در شمال و دلتای رودخانه فریزر در جنوب قرار گرفته‌است.
آب و هوای ونکوور معتدل است. میانگین حداکثر دما در گرم‌ترین ماه (اوت) به ۲۲ و میانگین حداقل هوا در سردترین ماه (ژانویه) به ۰/۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.
ونکوور استنلی پارک را با مساحت ۴۰۴/۹ هکتار (۱۰۰۱ جریب) در بردارد که یکی از بزرگترین پارک‌های شهری در آمریکای شمالی است.
پیشینه
اسناد باستان‌شناسان حاکی از حضور اقوام بومی در ونکوور در حدود ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سال پیش‌اند. در ۱۷۹۱ دریانوردان اسپانیایی، و در ۱۷۹۲ جورج ونکوور انگلیسی اولین کاشفان غربی بودند که آب‌های اطراف را درنوردیدند. حضور اروپاییان بر خشکی تا ۱۸۰۸، که سایمون فریزر و همراهانش در سواحل منطقه پیاده شدند، ثبت نشده‌است. هر چند یک نویسنده ادعا کرده فرانسیس دریک در سال ۱۵۷۹ در آن منطقه بوده. جویندگان طلا در ۱۸۶۱ به نواحی دهانه رودخانه فریزر وارد شدند. کارخانه الوارسازی که در ۱۸۶۳ ساخته شد آغاز نقش بنیادین صنعت چوب‌بری در شکل‌گیری شهر را رقم زد. شهرکی اطراف این کارخانه گسترش یافت که مشهور به گزتان بود (نام رسمی گرنویل در ۱۸۷۰ به آن اطلاق شد) به زودی راه آهن سراسری کانادا به گرنویل رسید.نام گرنویل در ۶ آوریل ۱۸۸۶ تغییر داده شد و شهر ونکوور (به افتخار ناخدا جورج ونکوور) رسماً تأسیس شد.
شما میتوانید برای ارسال بار به ونکوور و تحویل آن در ونکوور() با شرکت های مشاور در این امر در ارتباط باشید
پاسخ

ونکوور

#2
سرمایه گذاری در املاک ونکوور کانادا


خرید یک خانه برای سکونت

خرید خانه برای سکونت روشی سنتی برای سرمایه گذاری در املاک ونکوور است. با خرید خانه‌ی اصلی خود نه تنها مکانی را برای سکونت در اختیار خواهید داشت، بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز انجام خواهید داد. با این کار به جای پرداخت اجاره‌ی ماهیانه به صاحب خانه، اقساط وام مسکن خود را پرداخت کرده و به افزایش دارایی‌های خود کمک می‌کنید. در نظر داشته باشید که با گذشت زمان و افزایش ارزش ملک، مبلغ Equity خانه‌ی شما افزایش می‌یابد و سود شما نیز بیشتر می‌شود. پیش خرید خانه در ونکوور یا سایر نقاط کانادا نیز نمونه ای از این گونه سرمایه گذاری است اما ریسک بیشتری دارد، به این دلیل که ساخت آن ممکن است تا چند سال طول بکشد.

خرید خانه، بازسازی آن و فروش مجدد (House Flipping)
یکی از روش‌های سودآور سرمایه گذاری مسکن در کانادا خرید خانه، بازسازی و فروش مجدد آن است. اگر این روش را به درستی انجام دهید، در زمان اندکی سود سرشاری را کسب می‌کنید. در این روش خانه‌ای را خریداری می‌کنید که بازسازی کم و پتانسیل خوبی برای فروش داشته باشد. سپس به بازسازی خانه پرداخته و آن را با سود مناسبی به فروش می‌رسانید.

سرمایه‌گذاری در بخش خانه‌های اجاره‌ای (Rental Properties)
اگر قدرت ریسک پذیری کمی دارید و تصور می‌کنید که روش house flipping برای شما مناسب نیست، می‌توانید برای سرمایه گذاری روی خانه در ونکوور به خرید املاک اجاره‌ای (rental properties) بپردازید. منظور از ملک اجاره‌ای، خانه‌ای است که به قصد اجاره دادن خریداری می‌کنید. همانطور که خانه‌ی اصلی خود را در یک محله‌ی مناسب می‌خرید، خانه اجاره‌ای را نیز باید در یک منطقه‌ی خوب خریداری کنید تا مستاجران به اجاره آن ترغیب شوند. در این روش درآمد شما از طریق دریافت مبلغ اجاره تامین می‌شود.


خرید یک خانه‌ی تفریحی  (Vacation Property)
هنگام خرید یک خانه‌ی تفریحی (vacation property) باید حتما هدف اصلی خود را از خرید آن مشخص کنید. آیا فقط برای خوش گذرانی و آرامش چنین خانه‌ای را خریداری می‌کنید؟ یا هدف اصلی شما سرمایه گذاری است؟ اگر هدف شما سرمایه گذاری باشد، با خرید خانه در یک منطقه‌ی پر تقاضا (به عنوان مثال، در نزدیکی دریاچه‌ای که یک یا دو ساعت با شهرهای بزرگ فاصله دارد)، می‌توانید آن را اجاره داده و سود مناسبی کسب کنید. اگر مبلغ کافی برای خرید چنین خانه‌ای را ندارید، می‌توانید به صورت اشتراکی (timeshare) چنین خانه‌ای را خریداری کنید. در این روش، هزینه‌ها و نحوه‌ی استفاده از خانه را با سایر مالکان به اشتراک می‌گذارید (البته شما نمی‌توانید مانند زمانی که به تنهایی مالک یک کاتیج هستید، با اجاره دادن آن کسب درآمد کنید).


واگذاری خانه‌های در حال ساخت  (Pre-Sale Condo Assignments)
یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری مسکن در کانادا این است که به پیش خرید و فروش کاندوهای در حال ساخت بپردازید. منظور از این کار این است که حقوق خود از کاندوی تکمیل شده را، پیش از اتمام ساخت آن، به یک خریدار دیگر واگذار کنید. به این دلیل به آن واگذاری می‌گویند که شما هیچ کاندویی را به فروش نمی‌رسانید بلکه فقط حقوق خود را به خریدار منتقل می‌کنید.


منبع: مجله سرای ونکوور
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان