انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزیت های قهوه

مزیت های قهوه

#1
سلام به تمام دوستان و فعالان انجمن حالتون چه طوره
امیدوارم در این روزهای سرد خوش و خرم در کنار خانواده باشید.



اگر شما هم آن دسته از آدم هایی هستید که شب ها دیر می خوابند و صبح ها مجبورند که زود از خواب بیدار شوند و فرصتی برای خوردن صبحانه ندارند و سر  کار دائما در طول روز در حال چرت زدن هستند به شما پیشنهاد می شود که حتما این مقاله را کامل مطالعه کنید.
[عکس: coffee-1.jpg]قهوه
من یک دوستی داشتم که آنقدر سرش شلوغ بود، فرصتی نداشت که حتی قهوه اش را دم کند و بخورد، حتی گاهی اوقات فرصتی برای گذاشتن آب جوش هم نداشت به خاطر همین از کپسول قهوه استفاده می کرد، کپسول قهوه در کمترین زمان حاضر می شود و شما می توانید خیلی سریع یکی از آنها را بخورید. از آنجایی که کپسول قهوه سرشار از کافئین بوده شما را تا چند ساعت سرحال نگه می دارد و بی خوابی شما را به خوبی جبران می کند. وی برای خرید قهوه یا حتی خرید چای سبز هیچوقت سراغ مغازه های قهوه فروشی نمی رفت و همیشه اون رو به صورت آنلاین تهیه می کرد اما پیشنهاد من برای شما چیزی متفاوت تر از این ها است.
اگر زمان برایتان مهم است
اگر شما یک کارمند باشید که تنها دغدغه اش انجام دادن سریع تر کارهایش باشد و کمتر فرصتی برای انجام سایر امور را دارد شما قطعا به قهوه احتیاج دارید، قهوه را می توانید با به صورت کپسول قهوه، قهوه ی دم کرده و یا قهوه ی جوشیده میل کنید. برای خرید قهوه به چند نکته باید توجه داشته باشید اول از همه این که قهوه ای که می خرید باید پودر باشد و از دانه های قهوه نباشد چرا که پودر قهوه سریع تر آماده می شود. همانطور که پیشتر گفته شد اگر از آن دسته از افراد هستید که اصلا فرصتی برای خوردن قهوه ندارند، کپسول قهوه را پیشنهاد می کنیم.
[عکس: coffee-3.jpg]قهوه، یک نوشیدنی لذت بخش
بد نیست بدانید در خارج از کشور هم مصرف قهوه نه تنها محبوب است، بلکه قهوه برای آنها حکم چای برای ما ایرانیان را دارد، چراکه تقریبا در اکثر ساعات روز می توان در بیشتر خانه های ایرانی عطر چای تازم دم را استشمام کرد. مصرف قهوه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز به حدی زیاد است که هر روزه هزاران سفارش از انواع قهوه در وب سایت Amazon(Coffee) ثبت می شود؛ تنها یک دلیل برای توجیه ثبت این تعداد سفارش کافی است و آن اینکه قهوه، یک نوشیدنی لذت بخش است!
اگر ظاهرتان برایتان مهم است
اگر شما به ظاهر خودتان اهمیت می دهید و از چربی های پهلو  و شکم خود متنفر شده اید و فرصتی برای ورزش ندارید می توانید به جای خوردن قرص های شیمایی به داشتن یک رژیم درست و اصولی و خوردن چای سبز بسنده کنید، برای خرید چای سبز می توانید به فروشگاه های زنجیره ای رفته و یا آن را به صورت آنلاین از وب سایت هایی همچون فروشگاه اینترنتی تیرینک تهیه کنید.
[عکس: coffee-2.jpg]قهوه
اگر سلامتی‌تان برایتان مهم است
اگر دائما تحت انواع فشارهای روانی و اعصبی هستید و استرس لحظه ای شما را رها نمی کند و از پیاده روی روی پله ها مفاصلتان به تنگ آمده است و پوستتان در آلودگی ها چروک خورده است یا این که قلبتان هر از گاهی می گوید من دیگر نمی توانم بهترین راه حل این است که با خوردن دمنوش های گیاهی این دردها را تسکین دهید، خوردن گل گاو زبان، بهار نارنج، دمنوش های گیاهی و… می توانید بهترین و مطمئن ترین تسکین دهنده برای قلب، مفاصل و اعصاب شما باشد، برای خرید دمنوش گیاهی شما می توانید به عطاری ها رفته و دمنوش را از آنجا تهیه کنید، فراموش نکنید که دمنوش ها هر کدام نحوه ی تهیه ای متفاوت از یکدیگر دارند به عنوان مثال گل گاو زبان ۲۰ دقیقه زمان می برد تا تهیه شود و بهار نارنج و عرق بیدمشک چیزی در حدود ۱۳ دقیقه.
 
منبع: http://www.malisazman.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان