انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

#1
نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

[img=914x0]http://seocando.ir/wp-content/uploads/2017/01/The-crucial-role-of-SEO-with-search-engines.jpg[/img]


بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان از موتورهای جستجو است. سئو سایت وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به لینک های  دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. ” اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است”.
سئو یا بهینه سازی سایت فقط در مورد “موتور” نیست، بلکه در طرف مقابل اشاره به ساخت یک وب سایت برای پسند کاربران نیز  دارد.
استفاده از سئو سایت
بخش عمده ای از ترافیک توسط موتورهای جستجو نظیر کسب و کار اصلی google ، bing و Yahoo به دست می آید. با این  حال، رسانه های اجتماعی و انواع دیگر از رسانه های جمعی نیز می توانند ترافیک بازدید کنندگان وب سایت خود را نزد موتورهای جستجو بالا ببرند مهم ترین راه برای اکثر کاربران اینترنت در تمام وب سایت ها بالا تر بردن محتوای با کیفیت است.
موتور جستجو “ترافیک هدفمند” افرادی را که به دنبال محتوای با کیفیت هستند را تشخیص می دهد، اگر مطالب با کیفیت شما در نزد موتورهای جستجو به خوبی شناخته شده باشد آنها قادرند آنها را تشخیص بدهند و با آنها جذب مخاطب کنند. و محتوای طراحی سایت شما را در رتبه خوبی از نتایج موتورهایشان قرار بدهند.
واژه های جستجو شده توسط کاربران در محل جستجوها نوشته می شود تا خواسته آنها را برآورده شود حال اگر این جستجو منتهی به طراحی سایت شما شود مسلما شما در پیش آن موتور جستجو عزیز خواهد شد و ترافیک بیشتری را برای شما و طراحی سایت تان در نظر خواهد گرفت. والا اگر غیر از این باشد شما امتیازی در موتورهای جستجو پیدا نخواهید کرد. همه این کارها و رسیدن به این نقطه مهم با بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت شما ممکن است.
[img=600x0]http://seocando.ir/wp-content/uploads/2017/01/search-engine-optimization.jpg[/img]
چرا موتور های جستجو نمی توانند سایت تان را بدون سئو پیدا نمایند؟
موتور های جستجو دارای هوش الگوریتمی می باشند ولی هنوز به کمک شما محتاج هستند، موتور های اصلی همواره در حال بالا بردن فن آوری هایشان در جهت پیدا کردن زیاد و بهتر سایت ها و بازتاب آنها به کاربران هستند.
به هر حال ، همواره یک محدودیت در جهت نتیجه های موتور های جستجو وجود دارد. همانگونه که سئو یا بهینه سازی سایت قادر است برای شما بازدیدکننده های بیشتری را بیاورد در طرف برابمقابلش با یک حرکت خطا بوسیله شما قادر است سایت شما را از موتور ها مخفی کند و به صفحه های پایین تر بفرستد (پنالتی گوگل) و شاید معرفی سایت شما را به کمترین حد تقلیل بدهد.
افزایش رتبه بندی سایت با سئو
سئو سایت همینطور در افزایش رنگینگ سایت اثرگذاری بالایی دارد پس محتوای با کیفیت و لینک دهی ها و لینک گذاری های  هدفدار سایت شما قادر است، جایگاه سایت شما را در نزد موتورهای جستجو بالا ببرد.
اینترنت در حال پیشرفت به سمت رقابتی شدن می باشد بنابراین دارا بودن یک فهم درست از بهینه سازی سایت و سئو و شیوه های بالا بردن آن از نقش تعیین کننده ای برخوردار می باشد.
واژه بهینه سازی شده، پیچیده است ولی مخاطبان آن واژه قادرند به آسانی مفهوم آن را فهم نمایند. حتی کمی دانش زیاد در این باره قادر است تعیین کننده باشد.


پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان