انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانستنی های هتل رافلز بیجینگ پکن

دانستنی های هتل رافلز بیجینگ پکن

#1
سلام به همه دوستان نازنین و گلم در انجمن خوب کلیدستان. امشب باز هم مقاله م از سری قبلی متفاوت تره. یه مقاله عالی دیگه درباره معرفی هتل که این بار تو کشور باستانی چین هست. اگر برا عید میخواین برین چین میتونین برین اینجا اقامت کنین.


اکثر افرادی که تور پکن را برای تفریح انتخاب می کنند ، مایلند در تاپ ترین هتل های پکن اقامت کنند. خوشبختانه پکن بعنوان یک مقصد گردشگری ، دارای اقامتگاه های مناسبی از جمله هتل های ۵ ستاره ست. هتل های ۵ ستاره پکن با امکانات عالی به میهمانان خود خدمات میدهند. یکی از این هتل ها، هتل رافلز بیجینگ پکن (Raffles Beijing Hotel) می باشد که در سال ۲۰۱۲ در بین ۱۰۰ هتل جایزه بهترین هتل رو به خود اختصاص داده و از موقعیت بی نظیری بر خوردار می باشد .این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری پکن از قبیل مرکز خرید وانگ فوجینگ ، شهر ممنوعه و میدان تیان آن من قرار گرفته است و تنها ۱۵ دقیقه تا راه آهن پکن و ۲۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی پکن فاصله دارد.
[عکس: Raffles-Beijing-Hotel-3.jpg]هتل رافلز بیجینگ پکن
 
هتل رافلز بیجینگ پکن دارای ۱۷۱ اتاق می باشد و از اتاقهای بزرگ و رنگ های روشنی ساخته شده اند و دارای اتاق هایی برای معلولین ،سوئیت مخصوص تازه عروس ها می باشد.از دیگر امکانات Raffles Hotel می توان به : رستوران، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه،بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ،تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار ، گرمایش، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار،خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط و … اشاره کرد.
اطلاعات کلی هتل ۵ ستاره رافلز بیجینگ پکن چین
  • آدرس هتل رافلز بیجینگ پکن :۳۳ East Chang An Avenue, Block B, Dongcheng, 100004 Beijing, China
  • تلفن هتل رافلز بیجینگ پکن :۰۸۶۱۰۶۵۲۶۳۳۸۸
  • وبسایت هتل رافلز بیجینگ پکن :www.raffles.com/beijing
 
[عکس: Raffles-Beijing-Hotel-5.jpg]اتاق هتل رافلز بیجینگ پکن چین
 
[عکس: Raffles-Beijing-Hotel-6.jpg]معرفی هتل رافلز بیجینگ پکن
 
[عکس: Raffles-Beijing-Hotel-2.jpg]هتل رافلز بیجینگ Raffles Beijing Hotel
 
[عکس: Raffles-Beijing-Hotel-10.jpg]هتل رافلز پکن
 
[عکس: Raffles-Beijing-Hotel-9.jpg]هتل رافلز بیجینگ



منبع: http://e-china.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان