انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویزای شینگن چیست

ویزای شینگن چیست

#1
اتحادیه ی شینگن موافقت نامه ای است که در سال ۱۹۸۵، شش کشور اروپای غربی اقدام به برداشتن مرز بین خود نمودند و از این طریق امکان تردد را بدون داشتن ویزا فراهم نمودند و در طی چند توافق دیگر کشورهای بیشتری از اتحادیه اروپا به آن پیوستند و در حاضر ۲۶ کشور در اروپا از قوانین این پیمان پیروی می کنند. اسامی کشورهای عضو شینگین : ایتالیا، آلمان، ویزای شینگن فرانسه، اسپانیا، سوئیس، ویزای شینگن اتریش، بلژیک، دانمارک، لهستان، اسلوونی، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لوکرامبورگ، مالت، هلند، بلژیک، ، سوئد ، اسلوواکی، جمهوری چک، نروژ،پرتغال، ایسلندو لیختن اشتاین. کسانی که از هر یک از کشورهای عضو شینگن , ویزای شینگن دریافت کرده اند ، بدون محدودیت می توانند به هر یک از این کشورها سفر نمایند. البته توجه داشته باشید ، ورود شما حتما بایستی از کشوری که ویزا دریافت کرده اید باشد.و خطوط هواپیمایی حتی می توانند از سوار کردن شما به هواپیما جلوگیری نمایند. ضمنا دریافت ویزای شینگن به منزله ورود شما به اتحادیه شینگن نمی باشد و افسرهای پلیس بخش مهاجرت کشورهای عضو شینگن مستقر در فرودگاها می توانند از ورود شما ممانعت به عمل آورند.به عنوان مثال سفارت فرانسه بسیار تاکید می کند که در هنگام مسافرت به آن کشور بایستی سایر مدارک از قبیل رزرو هتل، پرواز برگشت به ایران، بیمه مسافرتی،و پول نقد به اندازه کافی را داشته باشید. درخواست ویزای شیگن از هر یک از کشورهای عضو در صورتی امکانپذیز می باشد که بیشتریت زمان را در آن کشور اقامت داشته باشید، بهعنوان مثال اگرشما ۸ روز در اتریش و ۱۰ روز را در ایتالیا مقیم هستید در خواست ویزای شینگن شما تنها از سفارت ایتالیا امکان پذیر می باشد.
پاسخ

ویزای شینگن چیست

#2
ممنون از مطلب مفیدتون
اگر قصد مهاجرت دارید مطلب زیر میتونه کمکتون بکنه:

نروژ کشوری در حوزه اسکاندیناوی، در قاره اروپا است که افراد بسیاری این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند. روش های مختلفی برای مهاجرت به نروژ وجود داره از جمله از طریق تحصیل، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و ... نروژی‌ها شهروندان شاد یک کشور مرفه با امکانات و شرایط اجتماعی-اقتصادی مطلوب هستند. افراد پس از 7 سال زندگی در نروژ می‌توانند برای دریافت تابعیت و اخذ پاسپورت نروژی درخواست دهند. البته در صورتی که متقاضی از طریق ازدواج مهاجرت کرده باشد، 3 سال زندگی نیز برای دریافت اقامت کفایت می‌کند. پاسپورت کشور نروژ در سال 2021 در رتبه 11 رتبه بندی بر اساس اعتبار است و دارندگان آن می توانند به 130 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند.


کشور پرتغال هم یکی از کشورهای سواحل مدیترانه است. برای مهاجرت به پرتغال هم میتوان علاوه بر روش های بالا که برای نروژ گفته شد، از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت هم اقدام کرد. پرتغال ویزای خود حمایتی هم می دهد به این صورت که متقاضی با اثبات تمکن مالی خود، بدون انتقال پول به شخص یا شرکت مجوز اقامت دریافت می‌کند.

کشور گرینلند، بزرگترین جزیره جهان، در آب‌های منجمد شمالی قرار دارد. بیشتر مساحت گرینلند با یخ پوشانده شده است؛ و با 56 هزار نفر جمعیت، کم تراکم‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شود. مهاجرت به گرینلند هم از همان روش های معمول قابل انجام است. برای آشنایی بیشتر با این کشور میتوانید اقدام به اخذ ویزای توریستی گرینلند کنید. این ویزا یک ویزای کوتاه مدت یک بار ورود یا سینگل است و مدت اعتبار آن اغلب 90 روزه است.

منبع: http://emigration724.ir/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان