انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قانون جذب (بخشی از کتاب)

قانون جذب (بخشی از کتاب)

#1
در قانون جذب چه چیزی فرکانس را پایین می برد؟

در قانون جذب هرچیزی که باعث شود شما احساس بد و سطح پایینی پیدا کنید ،  فرکانس شما را پایین می آورد. هرکاری و یا هرفردی که با فرکانس بالا، همگام نیست موجب احساس بد می شود .منشا احساسات شما، باور هایتان است و اگر احساس خوبی ندارید پس فرکانس شما پائین است.

شما پیوسته پیامهای احساسی تان را به میدان انرژی تان مخابره می کنید.مطمئنا هیچ کس به دنبال نتایج منفی نیست ، پس تنها با احساس آرامش و اندیشه های مثبت و انجام کارهای مثبت است که می توان به نتایج مثبت دست یافت و قانون جذب را درک کرد.

در اینجا فهرستی از چیزهایی آورده ام که دریافته ام باعث پایین آمدن فرکانس می شود.که در این مقاله به یکی از آنها اشاره می کنم:

 
1.قصد کنترل

آیا شما از آن دسته افراد هستید که همیشه دوست دارید  اوضاع و افراد در کنترل شما باشند؟آیا از اینکه وسایل سرجایشان نیستند یا کارها آنطوریکه پیش بینی و برنامه ریزی کرده بودید،پیش نمی روند ناراحت و عصبی می شوید ؟اگر اینطور است پس شما عشق زیادی را در زندگی تجربه نمی کنید، زیرا کنترل کردن در نقطه مقابل عشق و سرزندگی قرار دارد.

وقتی آرزوی شما کنترل احساساتتان و نیز کنترل احساس دیگران و نتایج آن است،شما دارید از روی نفس زخمی خود عمل میکنید که باعث پایین آمدن فرکانس شما می شود.

حتی افکار مثبت شما نیز می توانند باعث پایین آمدن فرکانس شما شوند اگر قصد شما به جای عشق به خودتان و دیگران ، کنترل کردن باشد. درواقع با رها کردن افکار و احساس کنترل ، به تعادل و آرامش بر می گردیدکنترل کردن ، شما را در محدودیت و ممنوعیت قرار می دهد و نمی گذارد که انعطاف پذیر باشید و شکفته و بالنده شوید.عشق،شمارا با خود تا فراتر از مرز ها و ناشناخته ها می برد و قدم در دنیای نو و نا آشنای ادراکات درون و تجارب نو می گذارید و شور و هیجانی را برای شما به ارمغان می آورد که حتی تصورش راهم نمی کردید.برای این کار شما باید با کودک درونتان همگام شوید و آن چیزی نیست جز زندگی کردن در لحظه اکنون.
قانون جذب حکمت آموز
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان