انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رده بندی کیفی خودروهای پراید و ساندرو

رده بندی کیفی خودروهای پراید و ساندرو

#1
سلاااااامی گرم و مجدد به همه دوستان عزیز و گرامی خودم در انجمن کلیدستان. روزها که خوب پیش میره؟ همین اول بگم که اگر میخواین ماشین بخرین قبلش حتما باید این مقاله رو یه نگاه بندازین. رده کیفی چند خودروی محبوب همراه با قیمت شون رو تهیه کردم براتون که میتونه تو انتخاب شما خیلی کمکتون کنه


قیمت پراید بیست و یک میلیون تومان و بیست و دو میلیون تومان است اما این قیمت بالا برای این خودرو تنها یک ستاره کیفی به ارمغان آورده است. به نظر شما خودروهای ایرانی پسند پراید، پژو و ساندرو در رده بندی کیفی چه جایگاهی دارند؟ در این بخش از سری مقالات اخبار خودرو قصد داریم به بررسی رده بندی کیفی خودروهای پراید، پژو و ساندرو بپردازیم. با ما همراه باشید.
[عکس: cars-2.jpg]
بر اساس گزارش رده‌ بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی که در آذر ماه سال 1395 منتشر شده است، قیمت پراید بیست و یک و بیست و دو میلیون تومان اعلام شده که البته با این وجود، پراید تنها توانسته است یک ستاره از پنج ستاره را کسب کند. خودروی تیبا هم سرنوشت کیفی مثل پراید داشته است. خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و ام وی ‌ام  110 هم در رده قیمتی خودشان، در آخرین سطح کیفی یعنی تک ستاره بودن قرار دارند.
[عکس: pride.jpg]

قیمت ساندرو تیپ دستی چهل و هفت میلیون تومان است و قیمت ساندرو تیپ اتوماتیک پنجاه و سه میلیون تومان است و این خودرو توانسته است با این قیمت در رده بندی کیفی امسال چهار ستاره به دست بیاورد.
[عکس: sandero.jpg]
اما در مورد قیمت پژو نیز باید گفت که قیمت پژو 206 صندوق‌ دار سی و هشت میلیون تومان است و قیمت پژو 206 تیپ دو، سی و سه میلیون تومان است و این خودروها در رده بندی کیفی سه ستاره را از آن خود کرده اند. خودروهای دوستاره امسال هم که در رده قیمتی پژو 206 هستند، نیو ام وی ام 315 و دنا هستند.
[عکس: cars-1.jpg]
قیمت خودرو برلیانس H330 حدود چهل و هفت میلیون تومان است اما این خودرو توانسته است امسال هر پنج ستاره کیفی را به دست بیاورد. ولی قیمت تنها نشان کیفیت نیست چون خودروهای لیفان و ام وی ام 550 با قیمت نسبتا بالایی که دارند اما در سطح قیمتی خودشان، مثل خودروهای پراید و تیبا تنها یک ستاره کیفی کسب کرده اند.
[عکس: peugeot-405.jpg]

منبع:
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان