انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چشمه آب گرم نوادا

چشمه آب گرم نوادا

#1
در ایالت نوادا کشور امریکا، یک جاذبه توریستی طبیعی فوق العاده مهیج و جذاب قرار دارد، چشمه آب گرمی که پرواز می کند. این چشمه فوق العاده زیبا و رنگارنگ، در سال ۱۹۶۴ در پی فعالیت هایی که برای یافتن منابع انرژی زمین گرمایی در این منطقه صورت گرفت، بصورت تصادفی به وجود آمد، هرچند که هنوز به طور دقیق مشخص نشده که چطور این چشمه آب گرم بوجود آمده است، اما پیش بینی می کنند که تجمع مواد معدنی محلول در پی فعالیت هایی، به سطح رسیده و این چشمه را بوجود آورده است. گازهای آب گرم بطور مداوم و با فشار زیاد تا ارتفاع پنج پا در هوا پراکنده می شوند که مناطق اطراف را تبدیل به استخر آب گرم کرده اند.
[/url]چشمه آب گرم امریکا
 
 
چشمه آب گرم
 
چشمه آب گرم
 
[url=http://www.touristo.ir/fly-geyser-nevada.html][عکس: 588136e30d349.jpg]

چشمه آب گرم نوادا
پاسخ

چشمه آب گرم نوادا

#2
چرا فاضلاب را تصفیه کنیم؟
این مسئله مراقبت از محیط زیست و سلامتی خودمان است. دلایل زیادی وجود دارد که تمیز نگه داشتن آب ما از اولویت های مهم است:

شیلات: آب تمیز برای گیاهان و حیواناتی که در آب زندگی می کنند بسیار مهم است. این امر برای صنعت ماهیگیری ، علاقه مندان به ماهیگیری ورزشی و نسل های آینده مهم است.

زیستگاه های WILDLIFE: رودخانه ها و آب های اقیانوس ما سرشار از زندگی هستند که به خط ساحلی ، سواحل و باتلاق ها بستگی دارد. آنها زیستگاه حیاتی صدها گونه ماهی و دیگر آبزیان هستند. پرندگان آب مهاجر از مناطق برای استراحت و تغذیه استفاده می کنند.

تفریح و کیفیت زندگی: آب یک زمین بازی عالی برای همه ما است. ارزش های دیدنی و تفریحی آب های ما دلایلی است که بسیاری از مردم برای زندگی در محلی که زندگی می کنند انتخاب می کنند. بازدیدکنندگان به سمت فعالیت های آبی مانند شنا ، ماهیگیری ، قایق سواری و پیک نیک جذب می شوند.

نکات بهداشتی: اگر به درستی تمیز نشود ، آب می تواند بیماری را تحمل کند. از آنجا که ما بسیار نزدیک به آب زندگی می کنیم ، کار می کنیم و بازی می کنیم ، باید باکتری های مضر از بین بروند تا آب در امان باشد.
منبع: پکیج تصفیه فاضلاب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان