انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راه هایی برای طراحی سایت دوباره بدون استرس و سریع

راه هایی برای طراحی سایت دوباره بدون استرس و سریع

#1
   

در میان شبکه های اجتماعی پررونقی مثل فیسبوک و توییتر و همچنین تبلت ها و گوشی های هوشمند همراه، هیچ چیزی از حضور آنلاین و حفظ آن اهمیت ندارد. خبر خوش: ابزارهایی در بازار هستند که طراحی سایت شما را مجددا طراحی می کنند تا سرعت و سادگی بیشتری از قبل داشته باشند و برای مخاطبان سایت کاربردی تر باشند.

راه هایی برای طراحی سایت دوباره بدون استرس و سریع

   

در این نوشته 5 شیوه برای دارا بودن یک طراحی سایت مجدد ساده، واضح و بدون استرس هست:

1.روی داده های طراحی سایت خود فوکوس کنید تا بتوانید ویژگی ها و موردهای موجود در طراحی سایت خود را اصلاح نمایید.

به طور کامل داده هایی را که نشان می دهد افراد و مخاطبان به چه نحوی از سایت شما کمک می گیرند را مرور نمایید. ترفند ساده ایجاد کردن طراحی وب سایت مجدد شما این است که دریابید که کدام یک از مولفه های طراحی سایت تان اهمیت بیشتری برای کاربران خود دارد.چه موردهایی را بایست استفاده نمایید: ابزارهای اساسی و اساسی در این زمینه نظیر WEBSITE TRAFFIC LOGS و خدمات رایگانی نظیر YAHOO WEB ANALYTICS و یا GOOGLE ANALYTICS می توانند برای اجرای مناسب طراحی سایت تان، راهکارهایی داشته باشند. اما ابزارهای پیشرفته تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک رسانی در این زمینه اثبات شده هستند.LA MIRADA, CALIF-BASED و CRAZYEGG (که از 9 دلار در ماه شروع می شود) می توانند نقشه های دیداری را که نشان دهنده میزان کلیک مخاطبان در سایت است را برای شما مهیا نمایند. طراحی سایت هایی نظیر FIVE SECONDTEST و USERTESTING.COM می توانند تجزیه و تحلیلهای کمی را از مخاطبان واقعی مهیا نمایند که در طراحی سایت شما چه کارهایی می نمایند و چه کارهایی نمی نمایند. هزینه این طراحی سایت ها از 20 دلار در ماه شروع می شود و به ازای هر آزمایش 39 دلار از شما طلب خواهند کرد.هدف: تهیه فهرستی از عملکردهای ضروری بر پایه داده های به دست آمده از مخاطبان برای طراحی سایت مجدد.

2.پیدا کنید که طراحی سایت شما باید چه کارهایی را بکند و چه کارهایی را نکند.

با وجود داده های صحیح موجود، کسب و کار ها بایست هر ویژگی و یا عامل غیر ضروری را در طراحی سایت خود حذف نمایند. بعد از آن، عملکردها و یا مولفه های باقی مانده را بر پایه اهمیت شان برای دستیابی به اهداف تان رده بندی نمایید و شروع به گذاشتن آن ها در طراحی سایت مجدد خود نمایید.چه موردهایی را بایست استفاده نمایید: جلسات ارائه ایده و پیشنهادات با تیم شرکت و ابزارهای ترسیم و برنامه ریزی می توانند صفحه های طراحی سایتی را به وجود آورند که با برنامه ریزی و اهداف تازه تان مطابقت دارد. WORK FLOWY (تا 500 ایده رایگان است) و MINDMEISTER (99/4 دلار در هر ماه شروع می شود) ابزارهایی هستند که نحوه قرار گرفتن مطلب، طرح بندی های اساسی و ویژگی و مولفه های در طراحی سایت مجدد را برنامه ریزی کرده و معین می سازند.هدف: طرح بندی هایی را برای صفحه های سایت خود ایجاد کنید، تا جایی که می شود واقعی به نظر بیاید و دارای عملکردهای مهم باشند. از این که در این طرح بندی ها فقط شماره تماس، لینک هایی به شبکه های اجتماعی و جملات و شعارهای ساده برند خود را بگذارید، نگران نباشید.

   

3.راهکار های ساده ای را برای نیازهای طراحی سایت خود بیابید.

اکثر مطلب های ضروری تجاری غالبا می توانند در فضای اندکی از سایت قرار بگیرند. بنابراین، خدمات هاست طراحی سایت فروشگاهی بسیاری در این زمینه وجود دارند که می توانند شما را یاری نمایند. این خدمات هاست سایت نیازی به تجربه برنامه نویسی وب ندارند و هر چیزی را در طراحی سایت مدیریت می نمایند، از برقراری امنیت گرفته تا ارتقاء سایت و ایجاد ویژگی های کاربردی برای همه مخاطبان در همه ابزارها اعم از تبلت، موبایل هوشمند و غیره.چه موردهایی را بایست استفاده نمایید: برای دارا بودن صفحه عمده ساده سایت – با لینک هایی به شبکه ها اجتماعی- FLAVORS.ME یا DOOID ایجاد و طراحی سایت های ساده، راحت و اساسی را مهیا می سازند.برای ایجاد ویژگی های بیشتر، نظیر فرم های آنلاین یا گالری های عکس کالاها، گزینه های پیشرفته بیشتری در طراحی سایت نیاز است. SQUARESPACE (که از 8 دلار در ماه شروع می شود)، MOONFRUIT (که از 6 دلار در ماه شروع می شود) و EDICY (از حدود 50/7 دلار در ماه شروع می شود)، ویژگی های متعادلی را در طراحی سایت ارائه می دهند که برای استفاده و اجرا شدن خیلی ساده هستند.هدف: یک راهکار هاستینگ را برای طراحی سایت خود گزینش نمایید و مطمئن باشید که طراحی سایت خود برای موبایل ها و تبلت ها بهینه سازی می نمایید تا اجرا شدن آن را در هر ابزاری امکان پذیر سازید. خیلی پراهمیت است تا طراحی سایت شما به درستی و به طور موثری برای همه مخاطبان در هر ابزاری که کمک می گیرند تا سایت تان را بازدید نمایند، نمایش داده شود.

4.تاکید وجود رسانه های اجتماعی در طراحی مجدد طراحی سایت تان.

با دقت مکان قرارگیری مطالب رسانه اجتماعی را در طراحی سایت خود ملاحظه نمایید. غالبا، در مرکز و نخستین صفحه سایت بایست مطلبهای پراهمیتی را بگذارید، نظیر پست های وبلاگ، بروزرسانی ها و ویدئوها.چه موردهایی را بایست استفاده نمایید: فیسبوک، توییتر، پینترست و دیگر شبکه های اجتماعی دارای اپلیکیشن هایی هستند که به خوبی با طراحی سایت های دسک تاپ و موبایل ها تان مطابقت می یابند. راه هایی را برای به اشتراک گذاری مطالب شرکت و کسب و کار تان در رسانه های اجتماعی بیابید و به دنبال ویژگی های باشید که فالورها را در توییتر و لایک ها را در فیس بوک افزایش می دهد.هدف: هم چنان که روی طراحی مجدد سایت خود برنامه ریزی می نمایید، بایست تجربه های سایت و کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

   

5.در طول طراحی مجدد، با دقت طراحی سایت خود را آزمایش نمایید.

بایست پیش از راه اندازی طراحی سایت مجدد خود، از موفقیت و یا شکست آن مطمئن شوید. این معیارهای سنجش می توانند دربردارنده ثبت نام در فهرست ایمیل، فالورهای بیشتر و کاربران موبایل و یا میزان گفت و گو و چت با مخاطبان طراحی سایت باشد.چه موردهایی را بایست استفاده نمایید: ابزارهای بسیاری در این زمینه هست که اجرای مولفه های مختلف طراحی سایت تان را بهینه سازی می نمایند. OPTIMIZELY (از 17 دلار در هر ماه شروع می شود)، GOOGLE CONTENT EXPERIMENTSSS ( که دارای استفاده رایگان از GOOGLE ANANLYTICS است)، VISUAL WEBSITE OPTIMIZER (49 دلار در هر ماه)، SPROUTSOCIAL (شروع از 39 دلار در ماه) و RADIAN6 (برای مخاطبان SALEFORCEE است و برنامه پرداختی آن از 5 دلار در ماه شروع می شود) می توانند داده های تجزیه و تحلیلی را برای شما مهیا نمایند. هم چنین خیلی ارزشمند است تا خدمات بازخوردهای مشتریهای طراحی سایت به نام HIVELY را امتحان نمایید (برنامه ها اساسی آن رایگان است و برنامه های پرداختی آن از 15 دلار در ماه شروع می شود) که کاربران را تشویق می نماید تا به پرسش های این آزمایش، راجع به تجربه شان از طراحی سایت جواب دهند.هدف: یک برنامه برای شرکت و کسب و کار خود مهیا نمایید تا روی اجرای سایت خود نظارت داشته باشید و از منابعی کمک بگیرد تا طراحی تازه سایت خود را آپدیت و مدیریت نمایید. آزمایش بر روی طراحی سایت خود را هرگز متوقف ننمایید تا همواره طراحی سایت تازه و بروزی داشته باشید. با وب کندو به روز باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان