انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی

ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی

#1
ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی


   
 


ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی ، موضوعی است که در این مقاله از سری مقالات طراحی سایت لیموترش می خواهیم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم . یکی از مهم ترین عوامل برای دانشگاه ها ، انجام طراحی سایت می باشد . بی شک یکی از عناصری که می تواند به شدت در افزایش نرخ بازگشت سرمایه تاثیرگذار باشد ، توجه بیشتر به بخش ux یا تجربه ی کاربری در  می باشد . در این مقاله نکاتی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که با رعایت آن ها می توانید طراحی سایت دانشگاهی بهتری داشته باشید .

استفاده از نام دانشگاه و لوگو در تمامی صفحات :

در تمامی صفحات طراحی سایت دانشگاهی می بایست نام و لوگوی دانشگاه به خوبی قابل مشاهده باشد . از آنجایی که تمامی مخاطبین وب سایت مستقیما وارد صفحه اصلی طراحی سایت نمی شوند می بایست در تمامی صفحات  اطلاعات کوتاهی از ماهیت وب سایت  در اختیار کاربران قرار بگیرد .


   

استفاده از تصاویر مناسب :

یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش اعتبار طراحی سایت دانشگاهی شما ، نوع تصاویر استفاده شده در  می باشد . هر تصویر می بایست به تنهایی نشان دهنده ی یک پیام به خصوص باشد و بتواند به همراه دیگر تصاویر موجود در طراحی وب سایت ، ارزش های اصلی  دانشگاه را به مخاطبین انتقال دهد . سعی کنید بیشتر از تصاویر اختصاصی استفاده کنید تا به اعتبار وب سایت تان افزوده شود .

برجسته سازی افتخارات دانشگاه در طراحی سایت :


هنگامی که یک مخاطب برای اولین بار وارد وب سایت شما می شود می بایست بتواند متوجه علت تمایز ادنشگاه شما نسبت به دیگر دانشگاه ها شود . برای به حقیقت پیوستن این امر می بایست اقدام به جمع آوری افتخارات ، اطلاعات آماری ، جوایز و رنکینگ های کسب شده توسط دانشگاه تان نمایید و به بهترین نحو آن ها را در اختیار مخاطبین وب سایت قرار دهید .

   

ساخت صفحه ی درباره ما قدرتمند :

یکی از مهم ترین صفحات در هر نوع وب سایتی ، صفحه ی درباره ما می باشد زیرا در آشنایی افراد با دانشگاه شما بسیار تاثیرگذار است . صفحه درباره مای بسیاری از طراحی سایت های دانشگاهی تنها با اطلاعاتی کسل کننده و بی هدف پر شده است . برای از بین بردن این مشکل  سعی کنید در صفحه درباره ما وب سایت تان بخشی به عنوان خلاصه تعیین کنید و اطلاعات مرتبط با دانشگاه را به شکل کوتاه بیان نمایید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان