انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقش سیستم مدیریت محتوا در موفقیت طراحی سایت

نقش سیستم مدیریت محتوا در موفقیت طراحی سایت

#1
نقش سیستم مدیریت محتوا در موفقیت طراحی سایت
 


   

نقش سیستم مدیریت محتوا در موفقیت طراحی سایت ، موضوعی است که در این مقاله از سری مقالات  لیموترش قصد داریم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم . از این رو اگر به این موضوع علاقه مند می باشید ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید . ابتدا با تعریفی مختصر از سیستم مدیریت محتوا با شما همراه خواهیم بود .

CMS یا سیستم مدیریت محتوا :


CMS یا سیستم مدیریت محتوا در واقع به نرم افزاری گفته می شود که شما می توانید با استفاده از آن بدون نیاز به دانش برنامه نویسی اقدام به ویرایش ، ایجاد و انتشار مطالب در طراحی سایت تان نمایید . به بیان ساده تر استفاده از سیستم مدیریت محتوا در  به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از کد های HTMLL محتوای سایت تان را به روز رسانی نمایید .

   

عوارض نداشتن CMS :

در دنیای تجارت الکترونیک امروز برای دریافت بهترین بازخورد از خدمات طراحی سایت ، می بایست برای محتوای وب سایت تان استراتژی در دست داشته باشید . منظور از محتوای وب سایت آن چیزی است که کاربران را به  شما جذب می نماید . به بیان دیگر محتوا آن چیزی است  که موتور های جستجوگر در اولین صفحه از وب سایت تان به دنبال آن می گردند . از این رو اگر سیستم مدیریت محتوایی در دست نداشته باشید ، ریسک بزرگی را انجام داده اید .

   

ویژگی های سیستم مدیریت محتوا :

امروزه سیستم های مدیریت محتوای گوناگونی موجود می باشند اما برخی از آن ها بسیار پرکاربرد تر می باشند که در مقاله ی بعدی به طور کامل با آن ها آشنا خواهیم شد . از آنجایی که صاحبان وب سایت می توانند با امنیت بالا وارد وب سایت شده و از هر نقطه ای اقدام به ایجاد تغییرات نمایند می توان دریافت که در سیستم مدیریت محتوا امکانات بسیاری نهفته است . پیشنهاد ما به شما سه سیستم مدیریت محتوا ی وردپرس ، جوملا و دروپال می باشد که به صورت اوپن سورس هستند و توسط زبان برنامه نویسی PHPP ساخته شده اند
پاسخ
 سپاس شده توسط dcashop ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان