انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و نقش سرور بر افزایش سرعت سایت

طراحی سایت و نقش سرور بر افزایش سرعت سایت

#1
طراحی سایت و نقش سرور بر افزایش سرعت سایت


انتخاب کردن یک هاست مناسب و سرویس میزبان وب با کیفیت از اولین قدم‌های شروع ماجراجویی شما به عنوان وبمستر می باشد. از مشخصه ها و مؤلفه های که هاست مناسب در طراحی سایت باید داشته باشد در مقالات مربوط به هاست مفصلاً صحبت کردیم. اما به طور  خلاصه هاست باید تنظیمات پیشرفته و مناسبی داشته باشد و شرایطی نظیر در دسترس بودن و نزدیکی به محل جغرافیایی کاربران و غیره را در انتخاب آن مد نظر قرار داد تا بتواند به شما کمک کند و سرعت سایت شما را بالا ببرد. اما در این بخش موارد دیگری را نیز برای شما بیان می کنیم که به نظر کارشناسان  ما در افزایش سرعت سایت تأثیر گذارند.

قابل کش نمودن صفحات هدف در طراحی سایت

طراحی سایت واکنشگرا یا به عبارتی صفحات طراحی شده برای تلفن های همراه باعث می شود که کاربران به آدرس های متفاوتی هدایت شوند که مقداری با آدرس اصلی طراحی سایت تفاوت دارد. به همین خاطر است که پیشنهاد می کنیم قابلیت کش را در ریدایرکت ها فعال  کنید زیرا می تواند تأثیر مثبتی در بارگزاری های بعدی سایت شما داشته باشد.نحوه تنظیم ریدایرکت ها برای حالات مختلف را در مقالات بخش  قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به آنها نحوه صحیح تنظیمات را مشاهده کنید.

استفاده از شبکه تحویل محتوا یا CDN در طراحی سایت

در توضیح شبکه های تحویل محتوا باید بگوییم که به مجموعه ای از سرورهای شبکه وب اشاره دارد که در مکان های مختلف مسئولیت رساندن و تحویل مطالب را به صورت سریع و با کارآیی بهتر عهده دار می باشند. در واقع سرور منتخب برای تحویل محتوا به کاربران بر اساس فاصله با آنها انتخاب می شود. برای نمونه سروری که کمترین قطعی شبکه و نیز بیشترین سرعت پاسخگویی را داشته باشد انتخاب می شود. بنابراین انتخاب سرور خوب و قدرتمند در بالا رفتن سرعت سایت در مقوله  اهمیت بسیار زیادی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط dcashop ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان