انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جنس و نوع روشنایی تابلو سازی حروف برجسته

جنس و نوع روشنایی تابلو سازی حروف برجسته

#1
آبان ۱۹, ۱۳۹۵
 مقاله
 0
 نظرات
[img=600x0]http://perkasco.com/wp-content/uploads/p1060721.jpg[/img]



نور عامل مهم در تابلو سازی

مهمترین موضوع در تابلو سازی . نور مناسب حروف است که در صورت به وجود آمدن مشکل در آن کل کار تابلوساز زیر سوال می رود از آنجایی که تمامی led های موجود در ایران چینی بوده و هیچ گونه ضمانتی ندارند نمی شود مدت دقیقی برای کارکرد آن در نظر گرفت همچنین افت نور در مدتی کوتاه ، مصرف برق بیشتر ، ایجاد سایه روشن در حروف ، خاموشی قطعه ای ، سیم کشی بیشتر به خاطر تعداد بالاتر در حروف برای جلوگیری از سایه در حروف و موارد دیگری هست که توصیه میگردد از led در تابلو سازی استفاده نگردد .


برتری تابلو سازی SMD بر LED

برتری تابلو سازی smd در مقایسه با led این است که ضمانتی ۵۰۰۰۰ هزار ساعتی دارد ، نوری معادل ۵ برابر led دارد ، هیچ گونه سایه روشنی در حروف دیده نمیشود به این دلیل که زوایایی تابشی نور بسیار گسترده است و نور از صحفه ای نورانی در یک کیت تابیده می شود ، مصرف برق بسیار پایین ، هر چه از عمر smd بگذرد نورش بیشتر میشود ، عدم اتصالی در حروف به خاطر مثبت و منفی نداشتن سیم کشی که این مزیت فقط در smd های موجود است.

بنا بر این توضیحات قیمت تابلو سازی ساخته شده اندکی بیشتر می شود ولی در عوض عمر روشنایی تابلو سازی تا ۵۰۰۰۰ساعت افزایش میابد.

تابلو سازی ال ای دی روان

تابلو سازی های ال ای دی روان از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی ساخته می شوند که فونت و نحوه نمایش پیام ها وانیمیشن های متحرک در آن به وسیله یک رابط نرم افزاری قابل کنترل و تغییر است در گروه طاها رسانه امروز ساخت این تابلو سازی ها در۲ نوع متفاوت به صورت روان ( با پیام های متحرک) و ال ای دی نقطه ای ثابت جهت تامین سلیقه مشتریان صورت می پذیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان