انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
از فرصت های تجربه کاربری طراحی سایت استفاده کنیم

از فرصت های تجربه کاربری طراحی سایت استفاده کنیم

#1
از فرصت های تجربه کاربری طراحی سایت استفاده کنیم


[عکس: 446.jpg]
هنگامی که در یک گروه کوچک، تلاش های بزرگی انجام شود، نتیجه آن تجربه کاربری ناسازگاری می شود، استفاده از شیوه صحیح خدمات رسانی به مشتریان قادر است جزو الویت های یک گروه طراحی باشد تا اطمینان حاصل شود که تجربه کاربری بهینه ای به وجود می آید که مشتریان و مخاطبان از آن رضایت دارند.
 
از فرصت های تجربه کاربری طراحی سایت استفاده کنیم
اگر این نرم افزارهای هواپیمایی این قابلیت رزرو مجددا را دارا بودند، دیگر هیچ نگرانی برای مشتریان وجود نداشت، و مشتریان با خیال راحت حتی در زمان کنسلی پرواز می توانستند مجددا بیلیت و هواپیمای دیگری را گزینش نمایند (و البته بدون ابطال وقت). در حال حاضر گروه طراحی این نرم افزار قصد دارد تا این تمهیدات را در نسخه جدید نرم افزار های خود ایجاد کند تا بتوانند تجربه کاربری بهینه ای را برای مشتریان خود به وجود بیاورد. در این روند جدید، این اعضای طراحی قصد دارند تا با هر بار اسکن کدهای QR، اطلاعات ذخیره شده و در صورت کنسلی پرواز، کاربر بتواند با استفاده از اطلاعات ذخیره شده مجددا پرواز جدیدی را رزرو نماید، نه این که مجددا روند خرید بلیط را از نخست شروع کند.

[عکس: Successful%20User%20Experience%20Web%20Design2.jpg]

معین کردن الویت های تجربه کاربری طراحی سایت
خدمات رسانی در طراحی وب سایت ها و حتی نرم افزار ها شاید زحمت های بسیاری برای گروه طراحان آن داشته باشد، اما قادر است این طراحی سایت و یا نرم افزار را خیلی حرفه ای نمایان کند و اختیار بسیاری برای مخاطبان مهیا می کند تا آزادانه با این طراحی سایت و یا نرم افزار بدون بروز مشکلی به تعامل بپردازند. هدف و الویت اول همگی طراحی سایت و یا نرم افزار ها بایست این باشد که تجربه کاربری مناسبی را به وجود آورند. اگر کاربر در استفاده از این طراحی ها با مشکل بزرگ و یا حتی کوچکی رو به رو شود دیگر تمایل ندارد از آن استفاده نماید و به این ترتیب است که این طراحی سایت و یا نرم افزار را از یاد می برند و دیگر به آن طراحی باز نمی گردد.
 گروه های طراحی بایست روی نیاز های مخاطبان و مشتریان خود خیلی فوکوس داشته باشند و در فروشگاه ساز و طراحی های خود بایست این احتیاجات را تامین نمایند. این مزیت ها بایست در طراحی سایت ها و نرم افزار هایی که نظیر خطوط هواپیمایی اهمیت دارد، به کار بسته شود. دلیل اهمیت این طراحی سایت ها این است که مشتری روی بیلیت رزرو شده، برنامه ریزی انجام می دهد و تغییر در برنامه هایش تبدیل به یک تجربه کاربری ناسازگاری می شود.

[عکس: Successful%20User%20Experience%20Web%20Design1.jpg]

همواره در همه مقالات شرح داده ایم و در این نوشته هم اشاره می کنیم که گروه طراحی سایت و یا محصول بایست هدف خود را نخست معین کند، مشتریان و مخاطبان مورد نظر خود را بشناسد، در مورد نیازها و خواسته های آن ها تحقیق نماید و در آخر هم بایست همه تلاش خود را به کار ببندد تا مناسب ترین تجربه کاربری را به وجود آورد. تنها به این ترتیب است که یک کسب و کار قادر است در مسیر درستی گام بردارد. قضیه به این جا ختم نمی شود، بررسی ها و نظارت ها روی تجربه های مخاطبان بایست ادامه داشته باشد، به این خاطر که با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری، نیازهای مشتریان و مخاطبان نیز تغییر می یابد و به تبع آن شما هم بایست با این تغییرات همگام شوید و در طراحی نرم افزار و یا طراحی سایت خود تغییرات سازگاری را به وجود آورید. با پرتال سازهمراه باشید. 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان