انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

#2
مزایای خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه به صورت آنلاین
خرید اقساطی کالا یا خدمات بدین صورت است که مشتری مبلغ کالا و خدماتی که دریافت می‌کند را در چند مرحله می‌پردازد. تسویه اقساط در بازه‌های مساوی و بصورت متوالی پرداخت می‌گردد.
خرید بیمه شخص ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی مزایای بسیاری دارد. اولین و مهمترین مزیت خرید اقساطی اینست که نیازی به استفاده از پس انداز خود ندارید. همه ما بخشی از درآمد خود را برای خرید چیزی که در نظر داریم، پس انداز می‌کنیم. اما در شرایطی هزینه هایی به وجود می‌آید که مجبور می‌شویم از پس انداز خود استفاده کنیم. پس با خرید اقساطی به پس انداز خود دست نزنید.  
عدم پرداخت به موقع و در زمان مشخص در بسیاری از شرایط باعث اعمال جریمه و هزینه های جانبی می‌گردد. برای مثال در صورتی که به هر دلیلی مثل عدم داشتن موجودی کافی برای خرید بیمه‌شخص‌ثالث به موقع اقدام نکنید متحمل جرایم روزانه می‌شوید. همچنین اگر بدون داشتن بیمه نامه معتبر رانندگی کنید توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه شده و خودرویتان به پارکینگ منتقل می‌شود. با خرید اقساطی و تمدید به موقع جریمه نشوید.
در خرید اقساطی همیشه لازم نیست کارمزد بپردازید. با خرید اقساطی بیمه‌شخص‌ثالث و بدنه از بیمی‌لایک بدون هیچ بهره و کارمزدی حق بیمه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

همیشه خرید کردن راحت نیست خصوصا اگر بودجه کافی برای اینکار را نداشته باشید. همه ما در زندگی با هزینه هایی که هیچ برنامه‌ریزی برای آنها نداشته ایم روبرو هستیم، و به ناچار مجبور به استفاده از پس انداز خود هستیم. اما اگر پس‌اندازی نداشته باشیم چه‌؟ بخشی از این هزینه ها را با پرداخت بصورت قسطی می‌توان جبران نمود. خرید اقساطی کالا و خدمات امروزه در بین اقشار مختلف بسیار فراگیر شده است. در ادامه می‌خواهیم مزایای خرید اقساطی را با هم بررسی کنیم .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر - توسط shabgard - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷, ۰۷:۵۷ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان