انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزیت ها و مشکلاتی که طراحی سایت در ایران با آن روبرو است

مزیت ها و مشکلاتی که طراحی سایت در ایران با آن روبرو است

#1
مزیت ها و مشکلاتی که طراحی سایت در ایران با آن روبرو است



در سال های اخیر با ورود فناوری های جدید و تکنولوژی و اینترنت پر سرعت به ایران طراحی سایت مخاطبین زیادی را در کشور پیدا کرده است. طراحی سایت به یک صنعت تبدیل شده است که نمی توان به آسانی از آن عبور کرد. نباید  را به کار گرافیکی و  بارگذاری چند محتوا و تصویر در قالب صفحات وب محدود نمود زیرا فرایندی این عمل یک کار فنی و علمی می باشد که باید در آن معیارها و استاندارد های فراوانی را رعایت کرد. برای مثال همان تولید محتوا برای سایت خود یک عمل علمی و تخصصی است و باید توجه زیادی به آن نمود زیرا که قرار دادن یک متن غیر مفید و غیر فنی به سایت شما نه تنها کمکی نمی کند بلکه ضرر نیز می رساند.

عملکرد شرکت های طراحی سایت در ایران

غیر از مواردی که در بالا ذکر کردیم شرکت های فعال در زمینه  می بایست استاندارد های فراوانی نظیر آنالیز و تحلیل کامل  سازمان و ارائه طرح گرافیکی زیبا و متناسب با آن سازمان، تهیه کردن محتوای متناسب و حرفه ای، برنامه نویسی و خلق یک سامانه پویا برای مدیریت وب سایت و مبتنی بر استانداردهای موتورهای جستجوگر و سئو سایت، معرفی به موتورهای جستجو و نگارش یک استراتژی مدون تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کاملاً دقت نظر و توجه داشته باشند.

نقاط ضعف طراحی سایت در ایران

لازم است اشاره کنیم که طراحی سایت ابعاد مختلفی را در بر می گیرد که در ایران به آن ها کمتر توجه می کنند و اهمیت می دهند. شرکت های کار بلد زیادی در ایران وجود دارند که در صنعت طراحی سایت فعالیت می کنند اما در کنار اینها شاهدیم که اشخاص و شرکت های  فراوان دیگری نیز وجود دارند که به صورت غیر حرفه ای و غیر تخصصی در این زمینه فعال هستند. یکی از ضرورت های طراحی سایت در ایران یک نظام صنفی تخصصی می باشد که به وضعیت فعالان این عرصه سر و سامان بدهد و از ورود شرکت های غیر استاندارد به صنعتطراحی سایت جلوگیری کند. مشتریان این حق را دارند که شرکتی که به نظرشان مناسب تر است را انتخاب نمایند و وجود یک نظام صنفی نیز  مانعی در انتخاب آنها نیست بلکه این اطمینان خاطر را به آنها می دهد که در انتخابشان اشتباه نکرده اند. برای اینکه یک شرکت مناسب را انتخاب کرد شاخص ها و مولفه هایی هست که در مقالات متفاوتی از آنها نام بردیم و می تواند در زمینه انتخاب یک شرکت مناسب  به شما کمک کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان