انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باید ها و نباید ها برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی

باید ها و نباید ها برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی

#1

باید ها و نباید ها برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی
 ، موضوع مورد بحث مقاله امروز طراحی سایت لیموترش می باشد . پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید . پر واضح است که کاربرد وب سایت های فروشگاهی ، فروش محصولات یا کالاهای یک کسب و کار می باشد . اما رسیدن به جایگاهی مناسب در حوزهه ی های فروشگاهی نیازمند رعایت نکاتی مهم می باشد که در ادامه با این موارد به طور کامل آشنا خواهید شد .

امنیت طراحی سایت فروشگاهی :
اولین و با اهمیت ترین ملاک برای کاربران فضای مجازی در خرید اینترنتی ، امنیت  وب سایت فروشگاهی در انجام تراکنش های مالی می باشد . قطعا هر چقدر سایت فروشگاهی از اعتبار بیشتری برخوردار باشد ، پروسه خرید از آن فروشگاه نیز مطمئن تر خواهد بود .
[عکس: shopping-3-300x165.jpg]
گرافیک سایت فروشگاهی :
یکی دیگر از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در موفقیت طراحی سایت فروشگاهی ، " گرافیک سایت " می باشد . گرافیک و رنگ بندی سایت در روحیه و تصمیم  بازدیدکنندگان بسیار موثر می باشد . هم چنین این نکته را به خاطر بسپارید که گرافیک وب سایت و نوع کسب و کار تان می بایست به یکدیگر مرتبط باشند .
[عکس: shopping-1-300x188.jpg]
روند آسان خرید از فروشگاه :
از نظر کاربران ، بهترین وب سایت ، سایتی است که روند خرید از آن به آسان ترین صورت ممکن اتفاق بیافتد . اگر در سایت فروشگاهی شما این نکته رعایت نشده  باشد کاربران ، سایت تان را ترک خواهند کرد و به وب سایت های رقیب خواهند رفت .
[عکس: shopping-4-300x187.jpg]
اهمیت کیفیت تصاویر :
حتما از محصولات تان چندین تصویر با کیفیت از زاویه های متفاوت تهیه نمایید و در وب سایت تان قرار دهید . برای افزایش اطمینان بازدیدکنندگان برای خرید از سایت تان حتما علاوه بر تصاویر ، از اطلاعاتی از قبیل قیمت محصول ، سایز بندی ، رنگ بندی و ... در  تان استفاده کنید .
[عکس: shopping-5.png]
دستبه بندی محصولات :
برای یاری رساندن به کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت در راحت پیدا کردن محصول مورد نظرشان ، اقدام به دسته بندی محصولات تان نمایید و بخش جستجوی کالا را متناسب با هر یک از دسته بندی ها تعیین کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان