انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترفند های کاهش خرج و مخارج در طراحی سایت

ترفند های کاهش خرج و مخارج در طراحی سایت

#1
ترفند های کاهش خرج و مخارج در طراحی سایت


 

[/url]
[img=250x0]http://www.limotorsh.com/wp-content/uploads/2016/12/Reduce-costs-2.png[/img]

 
اختصاص یک مسئول برای ارتباط با توسعه دهنده سایت
سعی کنید که یک شخص مسئول برای ارتباط با توسعه دهنده سایت خود مشخص کنید و همچنین مشخص کنید که چه مدت یکبار نیاز به ارتباط با توسعه دهنده سایت در طول فرآیند می باشد. در مجموع هر مقدار تعداد جلسات شما با کارشناس [url=http://www.limotorsh.com/]طراحی سایت و توسعه دهنده سایت بیشتر شود به همان میزان هزینه ای که متقبل خواهید شد نیز بیشتر می شود.
اگر برای انجام پروژه توسعه و  تعریف مناسبی صورت گرفته باشد و برنامه ی کاملی را در نظر داشته باشید طبیعتاً جلسات شما کوتاه تر خواهد بود و تعداد انها نیز کمتر خواهد شد. این مورد در رابطه با پروژه های با بودجه محدود اهمیت بیشتری نیز می یابد. در صورتی که پروژه برای شما نا مشخص باشد باید تعداد جلسات متعدد را در نظر بگیرید و آمادگی هزینه آن را نیز داشته باشید.
[عکس: Reduce-costs-1.png]
این قضیه همیشه از برنامه ریزی و تعیین کامل برنامه پروژه هزینه سازتر است. تصویب و نهایی سازی نیازهای ساخت سایت و بهینه سازی و  و توسعه آن باید بر هر کاری مقدم باشد. علی الخصوص برای پروژه های بزرگ باید برای شروع پروژه مراحل آن به خوبی تعریف شده و مشخص باشد و از تحویل پروژه و زمان آن مطمئن باشید.
نیاز به طراحی سایت یا طراحی مجدد
نیاز است دقت کنید در صورتی که طرح شما شامل و یا طراحی مجدد سایت است، قبل از تماس با کارشناس طراح سایت خود به صورت کلی آن را چک کنید. داشتن ایده و نگاه کوتاهی به طراحی سایتی که شما آن را ترجیح می دهید باعث کاهش نیاز بررسی های مجدد و در نتیجه کاهش هزینه ها می گردد.
بررسی مجدد طراحی سایت به دلیل عدم آگاهی نسبت به آنچه شما خواستار آن در طراحی سایت خود می باشید از دیگر موارد افزایش دهنده هزینه ها است. در صورتی که یک پروژه طراحی سایت را با این مقدمه آغاز کنید که اگر طرح را ببینم خواهم فهمید که چه چیزی می خواهم مرتکب اشتباه شده اید و هزینه ها و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه بیشتر می شود.
برای غلبه بر این مشکل سعی کنید حتمن قبل از هر کاری یک طرح و یا ایده در ذهن داشته باشید. در صورتی هم که هیچ طرحی نداشتید با بررسی مجموعه ای از سایت هایی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند می توانید عناصر لازم را به دست بیاورید و آنها را در اختیار کارشناسبگذارید تا بتواند دیدی کامل و جامع از آنچه شما می خواهید به دست بیاورد و اجرایی کند
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان