انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت بنگاه املاک

طراحی سایت بنگاه املاک

#1
طراحی سایت برای بنگاه ها و آژانس های املاک: 10 موضوع داغ

این موارد را برای وب سایت املاک خود بکار ببرید تا بین آن ها پیشتاز شوید

طراحی سایت برای بنگاه ها و آژانس های املاک: 10 موضوع داغ

این موارد را برای وب سایت املاک خود بکار ببرید تا بین آن ها پیشتاز شوید
طراحی سایت صنعتی است، که مدام در حال تغییر و تحول است. به همین دلیل زیاد مشاهده می کنیم که یک سری مسائل تکنیکی بیان می شوند و سپس از بین می روند. اما بسیاری از طراحان وب سایت سر تکنیک های قدیمی می مانند و از آن ها استفاده می کنند و یکسری دیگر خودشان را با این تکنولوژی ها تطبیق می دهند.
در اینجا 10 مورد از مباحث داغ طراحی سایت را برای شما بیان می کنیم.

1-سایت هایی که از عکس های پس زمینه ای تمام صفحه ای استفاده می کنند

تصاویر و ویدئو های تمام صفحه ای که کل سایت را می پوشانند بحثی است که امروزه نظر بسیاری از طراحان سایت را به جلب کرده است. یک ویدئو و یا تصویر کامل پس زمینه ای با یک نوشته کم در بالای آن می تواند تجربه ی خیلی خوبی برای کاربری باشد که از سایت شما دیدن می کند. با اینگونه ویدئوها کاربران درباره ی برند شما طور دیگری فکر می کنند. باعث می شود بیشتر در عمق سایت شما فرو بروند. به علاوه، تغییر ویدئو ها برای هر فصل باعث می شود سایت شما حس تازگی داشته باشد.

[عکس: 1455112951-results.net_.jpg]

2-طراحی های مسطح باعث سلطه شما می شود.

طراحی های مسطح  جز بحث های داغ در سال 2015 است. طراحی های مسطح روی نوشته ها و عکس نوشته ها تسلط دارد، محتوای نوشتاری خیلی ساده که تاثیر زیادی در متقاعد کردن خواننده دارد.  طراحی های مسطح، ساده و بروز هستند. و فقط قسمت هایی که دارای اهمیت هستند را نمایش می دهند. بدون توضیحات اضافی و یا داخل عمق مطلب رفتن. طرح رنگبندی برای طراحی های مسطح بسیار ساده و – گاهی اوقات پر جنب و جوش – و دارای فونت های سایت نازک هستند. آیکون های فلت نیز دارای محبوبیت هستند و شرکت های بزرگی همچون اپل و مایکروسافت از این آیکون ها(مخصوصا در دستگاه های موبایل) استفاده می کنند. طراحی های مسطح دارای حجم کم، عاری از شلوغی و متمرکز روی نوشته هستند.

[عکس: 1455112989-Micahael_saunders.jpg]

3-پیمایش، بدون کلیک، از طریق صفحه ها

پیمایش متفاوت این صفحه ها باعث افزیش محبوبیت آن ها شده و دیگر نیازی نیست با کلیک های زیاد به قسمت های مختلف یک سایت رفت، پیمایش سایت های تک صفحه ای باعث انتقال حس خوب به کاربر می شود. کاربر دوست دارد در این سایت ها بیشتر پیمایش داشته باشد و از نقاط مختلف سایت بیشتر دیدن کند. وقتی انتقال یک داستان(محتوا) همراه با خلاقیت و آمیخته شدن های زیادی همراه باشد ، این کار، برای کاربران بسیار جالب تر است. با طراحی موازی می توانید پیمایش خیلی بیشتری در سایتتان داشته باشید.

[عکس: 1455113013-50north.jpg]

4-متون در وسط قرار می گیرند

محتواهای نوشتاری مهم درون سایت اغلب اوقات نادیده گرفته می شوند. فونتی که برای سایت انتخاب می شود باید قابلیت راحت خوانده شدن و ارتباط برقرار کردن را داشته باشد. متون بلد یا توپر بر روی یک تصویر می تواند به طراحی سایت یک شکل هنری بدهد. همچنین طراحی های ریسپانسیو باعث می شود تا متون شما در دستگاه های مختلف بهتر به نمایش در بیایند. اندازه ها و فاصله های مناسب می تواند باعث تمرکز شود و توجه کسانی را که زیاد اهل خواندن این متون نیستند جلب کند. متن نوشته و یا تصویر نوشته های سایت شما می تواند به سایت شما حالت بدهد و یا از اعتبار آن بکاهد.

[عکس: 1455113032-eklund.jpg]

5- سایت می تواند دارای یک نوار جستجوی ساده باشد

برای طراحی یک وب سایت سادگی همیشه بهتر است. باید به کاربران این اجازه داده شود تا ملک خود را به سرعت جستجو کند. به این صورت سردرگمی کاربران درون سایت کم می شود و به این شکل زمان سپری شدن کاربران درون سایت بیشتر می شود.

[عکس: 1455113049-urban_compass.jpg]

6-حرکت به سمت طراحی سایت برای موبایل

طراحی سایت ریسپانسیو در سال 2014 محبوب شد و همچنان این محبوبیت ادامه دارد. خیلی از مشاوران املاک و بنگاه ها می توانند تجربه استفاده از سایت درون موبایل را به مشتریانشان بدهند. در سال 2014 استفاده از اینترنت از دسکتاپ ها (کامپیوترهای شخصی) بسیار کمتر شده و عمده ترافیک اینترنت از روی دستگاه های موبایل است. با طراحی سایت ریسپانسیو این امکان را به کاربران می دهید تا سایت شما را بتوانند بر روی موبایل خود ببینند.

[عکس: 1455114791-aw11wwards-responsive-big.png]

7- ویدئو و تصاویر جایگزین متون

افراد دوست دارند ببینند تا بخوانند. آن ها زیاد توجه ندارند. اولین توجه بسیار مهم است. و دیدئو و تصاویر سریعترین، و تاثیرگذارترین نوع جلب  توجه آن ها است، که نوشته ها نمی تواند اینکار را انجام دهند.  استفاده از تصاویر و ویدئوها و کاستن از متن های زیاد و بیهوده باعث می شود تا کاربران بیشتر به پیغام شما و سایت شما توجه کنند. به علاوه، فایل های ویدئویی می توانند مسائل پیچیده را به سادگی توضیح دهند که این کار با توضیحات متنی به مراتب کار مشکل تری است.

[عکس: 1455113071-mobile_screens.jpg]

8-تصاویر بزرگتر و بهتر خواهد شد

فقط متون و مقالات درون یک سایت در حال افزایش نیستند، بلکه تصاویر هم هستند. در حال حاضر محدودیت در پهنای باندها بسیار کم تر شده و حجم تبادل اطلاعات در ثانیه افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل می توان از تصاویر بزرگتر و با حجم بالاتر استفاده کرد. و سرعت بارگزاری تصاویر نیز به مراتب بسیار بالاتر رفته است.

[عکس: 1455113119-bhhsfloridarealty.jpg]

9- منوها پنهان خواهند شد

در حال حاضر پنهان کردن منوها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. و برای به نمایش درآوردن آن ها روی المانی که در بالای صفحه قرار می گیرد کلیک می کنند. پنهان بودن منو ها به شما این اجاره را می دهد تا یک نمایش بسیار واضح تری از سایت داشته باشید. و هنگامی که کابر می خواهد به نقاط مختلف سایت پیمایش کند، می تواند روی آن ها کلیک کند.

[عکس: 1455113133-homely.com_.jpg]

10- سایت دارای دکمه های نامرئی خواهد بود

دکمه های نامرئی جذابیت بسیار بالایی دارند و معمولا وقتی ماوس روی آن ها قرار می گیرد یک انیمیشین جالب به نمایش در می آید. که این دکمه های نامرئی و مسطح، در بین طراحان وب سایت دارای محبوبیت زیادی است.
در این شیوه بسیار متداول شده، این دکمه ها زیبا و بی نظیر هستند. و به سایت جذابیت زیادی می دهند، که در قسمت شروع فعالیت سایت قرار خواهند گرفت.

[عکس: 1455113173-kcrowley.jpg]




در نهایت برخی از امکاناتی که سایت ما در اختیار شما قرار می دهد.

[عکس: 1455115179-Screenshot-80.jpg]

  • طراحی برجسته: طراحان ما در زمینه طراحی وب سایت های املاک بسیار حرفه ای هستند. همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید سایت سه نبش یکی از بهترین نمونه های طراحی سایت برای املاک است که بسیار خلاقانه طراحی شده است.
  • پشتیبانی عالی: ما در پارسایا برای محصولات خودمان و وب سایت شما ارزش قائل هستیم و از محصولات خودمان به بهترین نحو پشتیبانی می کنیم.
  • طراحی ریسپانسیو: تمام محصولات و خدمات به رایگان دارای طراحی ریسپانسیو هستند.(با طراحی ریسپانسیو می توانید سایت خودتان را در تبلت و موبایل به خوبی نمایش دهید).
  • مدیریت محتوا: مدیریت سایت شما باcms ای که در اختیار شما قرار خواهد گرفت بسیار آسان خواهد شد.
  • وبلاگ نویسی قدرتمند: وبلاگی در اختیار شما قرا خواهد گرفت، تا بتوانید مطالب مربوط به بازاریابی، املاک و... را روی آن قرار دهید.
  • آنالیز و تحلیل وب سایت:  با تحلیلگری که در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید به سادگی میزان بازدید از سایتتان را مشاهده کنید. و اینکه رفتار کاربران در سایت را نیز می توانید تحلیل کنید. و اینکه می توانید متوجه شوید کاربران سایت شما به کدام صفحات بیشتر سر زدند.
  • بهینه سازی شده:  یکی از مزیت های طراحی سایت در پارسایا، بهینه سازی شدن سایت ها هنگام طراحی است به این معنی که شما نیاز به صرف هزینه مجدد برای بهینه سازی سایت برای موتور جستجوهای گوگل را ندارید.

منبع: http://www.parsaya.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان