۱۳۹۶/۰۳/۰۹, ۰۳:۱۰ ب.ظ
ببخشید ای قسمت که گفتید در ایران کاربرد داره؟
حدود دو هفته بعد از سفارش تیم مدیریتی باید به کاربران سایت ایمیل بزنند و نظر او را راجب به نوع کالا، تحویل کالا، و سایر خدمات جویا شوند.
نحوه ایمیل گرفتن بازخورد کاربران از فروشگاه اینترنتی تقریبا می توانید به صورت زیر باشد:
"سلام نام شخص
من می خواهیم شخصا از شما بابت سفارشی که درتاریخ 11/11/1111 داده اید تشکر کنم.
تمایل دارم بازخورد شما را راجع به نحوه سفارشتان جویا شوم و اینکه چگونه کارها پیش رفته .
شما می توانید از طریق ایمیل و یا تلفن و یا حتی توییتر با من در ارتباط باشید.
با تشکر فراوان
نام
سمت در شرکت
ایمیل
تلفن
اکانت توییتر
شعار و یا ماموریت شرکت خود را در این قسمت وارد کنید."
این می تواند فکر مشتری را اگر از نحواه کار و یا برخورد شما ناراضی است تغییر دهد. می توانید در این ایمیل تا حدودی شعارهای شرکت و اینکه علاقه دارید چگونه با مشتریتان برخورد کنید را به او بگویید. حتی اگر کاربر ناراضی باشد، دری را برای آینده برای ارتباط با شما و مشتریان باز می کند.
ایا این قسمت ها در ایران کاربردی است؟!
حدود دو هفته بعد از سفارش تیم مدیریتی باید به کاربران سایت ایمیل بزنند و نظر او را راجب به نوع کالا، تحویل کالا، و سایر خدمات جویا شوند.
نحوه ایمیل گرفتن بازخورد کاربران از فروشگاه اینترنتی تقریبا می توانید به صورت زیر باشد:
"سلام نام شخص
من می خواهیم شخصا از شما بابت سفارشی که درتاریخ 11/11/1111 داده اید تشکر کنم.
تمایل دارم بازخورد شما را راجع به نحوه سفارشتان جویا شوم و اینکه چگونه کارها پیش رفته .
شما می توانید از طریق ایمیل و یا تلفن و یا حتی توییتر با من در ارتباط باشید.
با تشکر فراوان
نام
سمت در شرکت
ایمیل
تلفن
اکانت توییتر
شعار و یا ماموریت شرکت خود را در این قسمت وارد کنید."
این می تواند فکر مشتری را اگر از نحواه کار و یا برخورد شما ناراضی است تغییر دهد. می توانید در این ایمیل تا حدودی شعارهای شرکت و اینکه علاقه دارید چگونه با مشتریتان برخورد کنید را به او بگویید. حتی اگر کاربر ناراضی باشد، دری را برای آینده برای ارتباط با شما و مشتریان باز می کند.
ایا این قسمت ها در ایران کاربردی است؟!
سها دیزاین ارائه کننده خدمات روف گاردن دیوار سبز تراریوم با بهترین قیمت در ایران