انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

#2
ببخشید ای قسمت که گفتید در ایران کاربرد داره؟
حدود دو هفته بعد از سفارش تیم مدیریتی باید به کاربران سایت ایمیل بزنند و نظر او را راجب به نوع کالا، تحویل کالا، و سایر خدمات جویا شوند.
نحوه ایمیل گرفتن بازخورد کاربران از فروشگاه اینترنتی تقریبا می توانید به صورت زیر باشد:
"سلام نام شخص
من می خواهیم شخصا از شما بابت سفارشی که درتاریخ 11/11/1111 داده اید تشکر کنم.
تمایل دارم بازخورد شما را راجع به نحوه سفارشتان جویا شوم و اینکه چگونه کارها پیش رفته .
شما می توانید از طریق ایمیل و یا تلفن و یا حتی توییتر با من در ارتباط باشید.
با تشکر فراوان
نام
سمت در شرکت
ایمیل
تلفن
اکانت توییتر
شعار و یا ماموریت شرکت خود را در این قسمت وارد کنید."
این می تواند فکر مشتری را اگر از نحواه کار و یا برخورد شما ناراضی است تغییر دهد. می توانید در این ایمیل تا حدودی شعارهای شرکت و اینکه علاقه دارید چگونه با مشتریتان برخورد کنید را به او بگویید. حتی اگر کاربر ناراضی باشد، دری را برای آینده برای ارتباط با شما و مشتریان باز می کند.
ایا این قسمت ها در ایران کاربردی است؟!
سها دیزاین ارائه کننده خدمات روف گاردن دیوار سبز تراریوم با بهترین قیمت در ایران
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی - توسط parsaw - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳, ۰۵:۳۹ ب.ظ
RE: طراحی سایت فروشگاه اینترنتی - توسط sohadesign - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹, ۰۳:۱۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان