انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهکارهایی جهت یک طراحی سایت عالی با هزینه مناسب

راهکارهایی جهت یک طراحی سایت عالی با هزینه مناسب

#1
راهکارهایی جهت یک طراحی سایت عالی با هزینه مناسب

 

[img=500x0]http://www.limotorsh.com/blog/wp-content/uploads/2016/11/%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.jpg[/img]

با توجه به رشد روز افزون تجارت الکترونیکی صاحبان و اداره کنندگان مشاغل کوچک نیز به مرور به داشتن یک سایت اینترنتی نیازمند خواهند شد و با توجه به زبان ویژه طراحی سایت که ممکن است برای بسیاری گیج کننده باشد و نیازی به تسلط بر جزئیات نیست، همین که درک ساده ای از آن داشته باشند کافی است. بنابراین با آماده سازی کوتاهی می توان وب سایت مناسبی را بر ای تجارت خود فراهم نمود.
 
 
مقایسه و بررسی طراحی سایت رقبا
یکی از گام های نخست قبل از شروع به طراحی سایت خود بررسی و مقایسه طرح خود با کارهای مشابه و سایت های رقیب است. کسانی که در زمینه تخصصی کار شما هستند. اطلاع از نظرات مشتریان بالقوه در شرایط مقایسه سایت شما با سایت های رقیب می تواند کمک زیادی به شما جهت طراحی سایت خود کند. این مقایسه همچنین می تواند اطلاعات مناسبی را از تعداد صفحات و چینش محتوا در آنها و نیز میزان اطلاعاتی که در هر صفحه نیاز است قرار دهید در اختیار شما قرار دهد.

طراحی سایت؛ آماده سازی اطلاعات و محتوا
قبل از اینکه با مؤسسات طراحی سایت یا شخص طراح سایت خود دیدار کنید نمونه هایی از طراحی سایت های مورد نظر خود را که جمع آوری کنید و لیستی از قسمت هایی که می خواهید در سایت خود داشته باشید یا از سایت خود حذف نمایید و نیز مطالبی در مورد کسب و کار خود را به همراه داشته و با شرکت طراحی سایت خود در میان بگذارید. حتی به رنگ ها و سایر موارد و نوآوری های خود که می خواهید در سایت دخالت دهید نیز اهمیت داده و با طراح هماهنگ کنید. تصمیم دیگری که باید بگیرید استفاده کردن یا نکردن از یک سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت است. در مورد سیستم های مدیریت محتوا در سایر مقالات موجود در سایت توضیحات کافی را ارائه داده ایم.
استفاده از سیستم های مدیریت محتوا علاوه بر آسان کردن مدیریت سایت به کار سایت هایی می آید که مرتب در حال بروز رسانی هستند. با سیستم مدیریت محتوا، مدیران وب سایت می توانند بدون انتظار کشیدن جهت طراح سایت برای انجام تغییرات خود سایت را به آسانی مدیریت کنند و تغییرات لازم را ایجاد کنند. اصولاً وب سایت های بیش از پانزده صفحه برای استفاده از سیستم مدیریت محتوا مناسب هستند. تصمیم گیری در مورد اینکه در طراحی وب سایت شما چه نوع ویژگی هایی وجود داشته و چه امکاناتی استفاده شده باشد و بزرگی آن چه میزان باشد توسط شما انجام خواهد شد. امید است برای کسب و کارهای کوچک خود بهترین طراحی وب سایت را انجام دهید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان