انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند اشتباه در طراحی یک وب سایت

چند اشتباه در طراحی یک وب سایت

#1
این روزها وب سایت، نقش بسیار مهمی در تبلیغات و تجارت آنلاین ایفا می کند. اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید، احتمالاً وب سایت برای شما یکی از مهم ترین المان ها پیشرفت خواهد بود. چنین وب سایتی باید حاوی اطلاعات قانع کننده برای مخاطبین باشد تا مشتری برند شما شوند  و هم تجربه کاربری مناسبی را به آن ها ارائه کند. اما در اینجا به 5 اشتباه رایج در میان تجارت های کوچک اشاره می شود که شما باید در  خود از آن ها بپرهیزید.
  1. طراحی بیش از اندازه شلوغ
طراحی وب سایت مسلماً کاری بسیار جالب می باشد، اما دقت داشته باشید که در آن زیاده روی نکنید. این روزها بیشتر تمرکز در عرصه طراحی بر روی طراحی های مینیمال و ساده قرار داده شده است. اطلاعات در وب سایت شما باشید به صورت کاملاً ساده قابل دسترسی باشند و از طراحی های بیش از اندازه شلوغ پرهیز شود.شرکت طراحی سایت
  1. عدم وجود دکمه های جلب کننده
آیا تا به حال وارد وب سایتی شده اید که به خوبی طراحی شده است اما شما نمی دانید که در قدم بعدی برای برقراری ارتباط در این وب سایت باید چه کاری انجام دهید.اطمینان حاصل نمایید که در صفحه اول وب سایت شما دکمه هایی با عنوان "با ما تماس بگیرید" یا "برای خرید آنلاین کلیک کنید" و مانند آن وجود دارد. حداقل 1 دکمه با این عناوین باید در وب سایت شما وجود داشته باشد.
  1. عدم به روز رسانی محتوای سایت برای مدت طولانی
به منظور آنکه وب سایت ها رشد کنند و شناخته شوند، باید محتوای آنها به روز باشد و به صورت منظم و دائم مطالبی مفید را در خود بگنجانند. محتوای وب سایت باید حداقل 1 بار در هفته به روز رسانی شود. در صورتی که این مطلب را جدی نگیرید به شدت می توانید متحمل ضرر و زیان شوید.
  1. عدم تمرکز بر مخاطبین مورد نظر
ممکن است وب سایت شما در نظر شما بسیار عالی باشد. اما در صورتی که در بازار کاری شما و از دید مخاطبین مورد نظر شما چنین نباشد، می تواند بسیار به رشد شما خدشه وارد آورد. برای مثال طراحی وب سایتی که مخاطب آن دختران جوان هستند کاملاًباید متفاوت از وب سایتی باشد که برای افراد 50 سال به بالا طراحی شده است. استفاده از رنگ ها و المان های گوناگون در این زمینه می تواند نقش کلیدی داشته باشد.شرکت طراحی سایت
  1. عدم اتصال به شبکه های اجتماعی
از وب سایت خود استفاده کنید تا بتوانید حضور خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ تر نمایید. این کار بسیار ساده است، شما تنها باید دکمه هایی را در وب سایت خود تعبیه کنید که مخاطبین شما را به صورت مستقیم به صفحه شما در شبکه های اجتماعی متصل نماید . در این صورت شما می توانید برای خود این شرایط را فراهم کنید که شانس بیشتری به منظور جذب مخاطب به صفحه شبکه اجتماعی خود داشته  باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان