انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهینه سازی کردن سایت

بهینه سازی کردن سایت

#1
[/url]
[عکس: behinesazi55.png]
امروزه با رشد و گسترش اینترنت در سراسر جهان ، بازار رقابتی بسیار بزرگی میان صاحبان کسب و کار ها به وجود آمده است . هنگامی که در موتور های جستگر نظیر گوگل ، بینگو و... به دنبال موضوع مورد نظرتان می باشید شاهد رتبه ی بالا برخی از وب سایت ها شده اید . در پروسه [url=http://www.npco.net/behinesazi.htm]بهینه سازی سایت
، وب سایت شما برای موتور های جستجو گر بهینه می شود و در یک بازه زمانی مشخص ، رتبه بالایی در موتور های جستجو کسب خواهید کرد .
نقش کلمات کلیدی وب سایت در سئو :
پیش از انجام هر فعالیتی برای سئو سایت ، ابتدا می بایست کلمات کلیدی خود را انتخاب نمایید . در ابتدا 4 کلمه کلیدی را که می خواهید در آن کلمات رتبه بالایی داشته باشید ، انتخاب نمایید . کلمات کلیدی به دو دسته خاص و عام تقسیم می شوند.
کلمات کلیدی عام :
در بخش طراحی و ساخت سایت ، کلمات کلیدی عام در واقع کلمات کوتاه و ساده ای می باشند که توسط شمار بسیاری از کاربران جست و جو می شوند . دریافت نمودن ترافیک در کلمات کلیدی عام کار چندان آسانی نمی باشد و به مدت زمان طولانی نیاز دارند .
کلمات کلیدی خاص :
در بحث طراحی وب سایت کلمات کلیدی خاص عباراتی می باشند که از مجموعه ای از کلمات یا صفت ها به وجود آمده اند . افرادی که به این روش به جستجو می پردازند ، از هدف خود کاملا مطلع می باشند . در کلمات کلیدی خاص جنبه رقابتی کمتری وجود دارد از این رو رسیدن به رتبه ای بالا در این کلمات کار آسان تری نسبت به سئو کلمات کلیدی عام می باشد .
برای شروع بهینه سازی وب سایت به موارد زیر دقت نمایید :
  1. بررسی راه کار هایی که موجب دریافت جایگاه و محبوبیت مناسب در میان بازدیدکنندگان شما می شود .
  2. بررسی و آشنایی با نحوه عملکرد موتور های جستجو گر
  3. بررسی چگونگی ارتباط افراد با موتور های جستجوگر
  4. طراحی سایت به چه صورت باشد تا سئو وب سایت آسان و سریع تری داشته باشید .
 
تاثیر title tag در سئو سایت :
 یکی از مهم ترین موارد در حوزهبهینه سازی وب سایت ، بررسی title tag یا تگ عنوان می باشد . مطالبی که به صورت برجسته در وب سایت جای می گیرند ، علاوه بر این که در دید کاربر موجب جلب توجه می شوند ، به موتور های جستجو نیز در فهم موضوع مطالب کمک می نمایند .

منبع : بهینه سازی کردن سایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان