انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تابستان نزدیک است! ۴ کمپین پیامکی داغ تابستانی

تابستان نزدیک است! ۴ کمپین پیامکی داغ تابستانی

#1
[عکس: webonebluelogo.png]
[عکس: 28314100245858199860.jpg]
شما با اصول پایه بازاریابی پیامکی آشنا شده اید. آیا آماده هستید تا کمی‌ بیشتر وارد مسائل تخصصی و موردی شویم؟ همانطور که میدانید تابستان نزدیک است و کمپین‌های پیامکی شما باید در این راستا تغییر نمایند. حال زمان آن فرا رسیده تا پیشنهاد‌های قدیمی‌ خود را کمی‌ تازه کنید و شاهد پیشرفت بیستهری در زمینه بازاریابی خود باشید. همیشه دلیل اولیه خود را برای ارائه پیامک انبوه در خاطر داشته باشید، اما در این فصل کمی‌ از هوای گرم تابستانی را وارد محتوای اس‌ام‌اسی خود نمائید.
1. برای مشتریان وفادار خود یک رویداد تابستانی ترتیب ببینید
شما میتوانید یک مراسم عمومی‌ برای تابستان تدارک ببینید و مشتریان دائمی و وفادار خود را به صورت ویژه به آن مراسم دعوت نمائید. برای مثال یک برنامه شاد و طنز ترتیب دهید که به نام برند شما باشد و مشتریان خود را به آن دعوت نمائید. این مساله میتواند خاطره‌ای خوش از شما در یاد مشتریان و مخاطبین قرار دهد و پس از آن هربار که آنها نام برند شما را میشنوند این خاطره را به یاد خواهند آورد. 
2. مسابقه‌ای ترتیب دهید و جایزه آن را یک بلیت کنسرت قرار دهید
در فصل تابستان هنرمندان زیادی کنسرت‌های خود را مجدد از سر میگیرند و برنامه‌های فرهنگی‌ زیادی وجود دارد. شما میتوانید مسابقه‌ای ترتیب دهید که به برندگان آن بلیت کنسرت اهدا شود. این شیوه یکی‌ از بهترین روش‌های برای افزایش تعداد عضوهای لیست پیامکی می‌باشد.
3. تخفیف‌های دکه ای
این فصل بهترین فرصت برای رستوران یا کافی‌ شاپ شما خواهد بود تا در مرکز تفریحی دکه هایی موقت و تابستانی به راه بیاندازید. شما می‌توانید برای این دکه‌های پیشنهاد‌های ویژه تخفیفی از طریق پیامک ارسال نمائید و افراد بیشتری را جذب خرید از آنها نمائید. برای مثال شما قادر هستید از چنین اس‌ام‌اسی استفاده نمائید: فقط امروز! با خرید هر اسنک از دکه‌های ما و ارائه این پیامک یک نوشیدنی‌ بزرگ رایگان دریافت نمائید! شما با ارسال چنین محتوایی میتوانید با آرامش منتظر بنشینید و از نتایج عالی‌ آن لذت ببرید.
4.  پیشنهاد‌های مد تبستانه
اگر شما صاحب یک بوتیک و یا فروشگاه پوشک باشید، بهتری شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی در این فصل آن است که ورود مدل‌های جدید تابستانه خود را به مشتریان اعلام کنید و همچنین با ارسال تخفیف‌های ویژه کوتاه مدت، افراد زیادی را جلب کنید هرچه سریعتر از شما بازدید نمایند.اس
با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، افراد تمایل بیشتری دارند تا به تفریح و خرید بپردازد. در صورتی‌ که شما یک برنامه ریزی صحیح برای بازاریابی تابستان خود داشته باشید میتوانید در کمپانی خود هرچه بیشتر از جذابیت‌های تابستان لذت ببرید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان