انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتخاب بهترین مقصد سفر برای تعطیلات نوروز96

انتخاب بهترین مقصد سفر برای تعطیلات نوروز96

#1
تردیدی نیست که تعطیلات نوروز برای ما ایرانیان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است . بسیاری از چند ماه قبل برای این تعطیلات برنامه ریزی میکنند.در این مطلب قصد داریم تا به شما در انتخاب بهترین مقصر کمک کنیم. 
یکی از نقاطی که تا سال پیش از از طرفداران بیشماری برخوردار بود کشور ترکیه بود که با توجه به بحران عراق و سوریه با ظهور داعش و ایحاد تشنج در کشور ترکیه از جمله بمب گذاری در فرودگاه استانبول و نقاط دیگر ترکیه و ایحاد تنش بین این کشور و روسیه این کشور به شدت با کاهش ورود گردشگر مواجه شد به گونه ایی که بسایری ار پروازهای چارتر کنسل و بسیاری از مسافران عطای آن را به لقایش بخشیدند.  برای ترکیه بسیار با اقبال عموم مواجه میشد که بعد از حوادث اخیر دیگر خبری از این قبیل تورها نیز نیست. اخیرا هم که سازمان اطلاعت کشور اکبدا توصبه نموده است تا مسافران ایرانی از سفر به ترکیه به علت حملات تروریستی احتمالی خودداری نمایند.بنابراین سفر به این کشور برای تعطیلات نوروز 96 به هیچ عنوان توصیه نمیشود. 
در پی مسائل و حوادثی که سال گذشته در ترکیه رخ داد خیل عظیمی از گردشگران به سمت کیش روانه شدند که نرخ تور کیش به شدت اقزایش یافت. کیش بیشتریم مخاطب را در بین کل تورهای گردشگری به خود اختصاص داده است. بنابرین تور کیش نوروز 96 گزینه اول برای گردشگرانی که تلفیقی ار پارامترهای هزینه و لذت بردن از سفر را برای تور در نظر گرفته اند. هوای جزیره کیش در زمستان و ایام نوروز بسیار دلپذیر و مطبوع است. توصیه میشود اگر مقصد سفر جزیره کیش است به محض اعلام نرخ تور کیش وروز 96 خرید را انجام دهند چراکه نرخ تور کیش در نوروز 95 در روزهای پایانی به 2 برابر نیز رسید!
یکی دیگر از تورهای پرطرفدار در تورهای داخلی ، تور مشهد است. با توجه به نامنی در کشورهای عراق و سوریه و ایجاد درگیری های اخیر بین داعش و سوریه و عراق و ایحاد تشنج در این کشورها به کسانی که قصد خرید تورهای زیارتی را دارند اکیدا توصیه میشود مشهد را انتخاب کنند.
در انتخاب تورهای خارجی نیز برای کسانی که قصد ندارند زیاد هزینه کنند ارمنستان ، گرجستان و باکو بهتری گزینه هستند. برای کسانی هم که به لحاط اقتصادی مشکلی ندارند تورهای ترکیبی اروپا . به خصوص شرق اسبا مانند مالدیو و بالی فوق العاده هستند!
 هم که مخصوص دوستان اهل دل بوده و همیشه پرمخاطب میباشد!!!! [عکس: cool.png]
پاسخ

انتخاب بهترین مقصد سفر برای تعطیلات نوروز96

#2
یکی از با شکوه ترین جزایر گردشگری یونان، جزیره محبوب و دوس داشتنی میکونوس است که مسافران تور یونان نوروز 96 را به خود جذب می کند .. به جز تفریحات شبانه در شهر میکونوس، بوتیک هتلهای شیک و 5 ستاره، رستورانهای غذای دریایی با کلاس و همچنین سالن های کنسرت در اینجا وجود دارد...
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان