انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت ثبت آگهی به روش نوین دیوار

طراحی سایت ثبت آگهی به روش نوین دیوار

#1
سایت های ثبت آگهی و تبلیغاتی از جمله وب سایت هایی هستند که برای تبلیغات در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد ، در طراحی سایت تبلیغاتی اگر اصول سئو و برنامه نویسی رعایت شود می تواند درآمد قابل توجهی را برای تیم سایت حاصل کند و سایت شما را راتقا دهد .
یکی از رایج ترین وب سایت ها در میان وب سایت های فارسی سایت آگهی می باشد ، اولین طراحی سایت آگهی کشور وب سایت ایستگاه بود که اکنون جز پربازدید ترین و درشامد زا ترین سایت های فارسی می باشد
وب سایت دیوار نیز یکی از سایت های موفق در زمینه درج تبلیغات محسوب می شود . این وب سایت دارای یک اپلیکیشن های مخصوص اندروید و ios نیز می باشد که تا کنون به واسطه آن کاربران زیادی را به این سایت جذب کرده است که این خود جای تحسین و تبریک به عوامل و تیم آن وجود دارد.
تا کنون بیش از 2000 طراحی سایت آگهی انجام شده است که این آمارها نشان دهنده درک افراد از بازدهی بالای اینگونه سایت ها می باشد .  
اگر طراحی سایت تبلیغاتی شما اصولی و مطابق با نیاز کاربران باشد می تواند موجبات افزایش بازدید را فراهم کند  که این افزایش بازدید باعث افزایش آگهی های سایت شما می شود .
وب سایت های آگهی برای تبدیل شدن به برند نیاز به تبلیغات مناسب در بستر اینترنت دارند و به دلیل اینکه این نوع وب سایت ها جزء وب سایت های زودبازده هستند، می توان برای تبلیغات از درآمد خود وب سایت نیز هزینه نمود ولی برای یک شروع خوب نیازمند سرمایه گذاری می باشد تا به یک برند قابل  اعتماد و  رقابت تبدیل شده و به درآمد برسد.
نحوه درآمد زایی این سایت ها با توجه به استراتژی کارفرما میتواند تغییر کند از جمله روشهای کسب درآمد این نوع وب سایت ها، درآمد از درصد فروش آگهی، ویژه کردن آگهی، تبلیغات بنری در سایت ، پونز کردن آگهی، فوری کردن آگهی، امکان پرداخت بر حسب دسته بندی و ستاره دار شدن و … می باشد.
هدف اصلی از طراحی سایت تبلیغاتی ایجاد بستری مناسب جهت قرار دادن تبلیغات و آگهی های خود و بازدید کنندگان سایت شما می باشد که کاربران و بازدید کنندگان سایت شما بتوانند با درج آگهی در سایت شما به بازاریابی خود را افزایش دهند .
 
 
 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان