انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهبرد صحیح برای طراحی وب سایت جدید

راهبرد صحیح برای طراحی وب سایت جدید

#1
[عکس: site-design1.jpg]

آیا تا به حال وب سایت تان را با رقبا مقایسه نموده اید ؟ احتمالا برای رسیدن به جواب این سوال رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو بررسی خواهید نمود . اما در واقع بررسی اثرگذاری وب سایت بسیار مهم تر از زیبایی شناسی سایتاست . از این رو می بایست عملکرد وب سایت را مورد بررسی قرار دهید . برای شروع باز طراحی وب سایت می بایست افق دیدتان را گسترش داده و نقاط ضعف و قوت محتوا ، راه کار های رسانه های اجتماعی ، جذب مخاطب و طبقه بندی ها را مورد بررسی قرار دهید .

بررسی وضعیت درونی وب سایت :

اولین قدم برای داشتن باز طراحی سایت موفق ، نگاه داخلی به وب سایت می باشد . هدف از باز طراحی وب سایت ، بهبود بخشیدن به تاثیر کلی وب سایت می باشد . به عبارت دیگر هدف از طراحی مجدد بهبود کمک های مردمی ، نرخ تبدیل ، ثبت نام و عضویت در وب سایت و... می باشد . استفاده از تصویر ، رنگ ، ویدئو و برند سازی تنها ظاهر طراحی و ساخت سایت مجدد می باشد .

دنیای رقابت :

پس از بررسی داخلی وب سایت یکی از اولین اقدامات ، بررسی وب سایت رقبا می باشد . طی این امر متخصصان سعی در یافتن نقاط قوت و ضعف رقبا خواهند پرداخت و از آن ها برای طراحی مجدد الگو می گیرند . در این بخش کاراکتر هایی هم چون برچسب گذاری و نام گذاری ، طبقه بندی ، درخواست برای اقدام ها ، رسانه های اجتماعی و منابع مورد بررسی قرار می گیرند .

از بیرون به وب سایت نگاه کنید :

اگر می خواهید وب سایتی با بهترین دیدگاه داشته باشید می بایست از بیرون نیز به قضیه نگاه کنید . دنبال اطلاعات غیر منتظره باشید هم چنین از حوزه های کاری دیگر تحقیق کنید . رسانه های اجتماعی نیز در روند تحقیقات بسیار مهم می باشند . ترکیب شبکه های اجتماعی و وب سایت رقبا و هم چنین زمان بندی ارسال مطالب آن ها را مورد بررسی قرار دهید .


منبع : راهبرد صحیح برای طراحی وب سایت جدید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان