انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی 3 روند مهم در طراحی سایت

بررسی 3 روند مهم در طراحی سایت

#1
بررسی 3 روند مهم در طراحی سایت


اگر به طراحی سایت و مطالعه مقالات در این زمینه علاقه مند می باشید باید بدانید که این عرصه روز به روز در حال پیشرفت و تغییر می باشد . امروزه تنها کلید برای بقا در این زمینه به روز بودن است . 
1. کاهش به کارگیری استایل hover در  :
طبق نتایج به دست آمده از بررسی های اخیر در حوزه رفتار مخاطبین به این نتیجه رسیده ایم که کاربران به مشاهده توضیحات جانبی یک المان علاقه چندانی ندارند . هم چنین طبق تحقیقات به عمل آمده می توان دریافت که در اکثر بازدید ها ، کاربر حتی متوجه آن ها نمی گردد و اطلاعات اصلا نمایش داده نشده اند . علت دیگری که شاید مهم تر از دلیل قبل است افزایش تلفن های هوشمند است . در گوشی ها و تبلت های جدید چیزی به عنوان ماوس وجود ندارد از این رو چیزی به عنوان hover نیز دیگر وجود نخواهد داشت . 
2. از بین رفتن  مجدد برای تلفن های همراه :
یکی دیگر از کشمکش های سابق در طراحی وب سایت ، طراحی سایت مجزا برای تلفن های همراه بوده است . امروزه دیگر نیازی به طراحی دو وب سایت با امکانات و ظاهر جداگانه و مجزا نیست زیرا تنها با  ریسپانسیو یا واکنشگرا می توانید وب سایتی سازگار با اکثر دستگاه های هوشمند داشته باشید . 
3. حذف سهم jQuery در بازار  :
ما نیز مانند بسیاری از شما با دیدن قابلیت های کتابخانه جاوااسکریپت به وجد آمدیم. نه تنها میتوانیم موارد و حرکات زیبایی به سایت خود در هنگام طراحی اضافه نماییم ، بلکه میدانیم برای اجرا در سایر مرورگرها دچار مشکل نخواهد شد . ولی مساله اصلی این است که این سبک از  معمولاً حجم بسیاری از پهنای باند مورد استفاده سایت را به jQueryاختصاص میدهد.   امروزه با توجه به استفاده از  css3 که اکثر خصوصیات jQueryرا دارد، دیگر نیاز چندانی به استفاده از این ابزار نمی باشد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان