انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
منظور از چمن مصنوعی ورزشی چند منظوره چیست؟

منظور از چمن مصنوعی ورزشی چند منظوره چیست؟

#1
چمن مصنوعی انواع مختلفی دارد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت این محصول صنعتی و توسعه روزافزون آن امروزه در مناطق مختلف با کاربردهای متنوع از این نوع پوشش صنعتی بهره گرفته میشود. از پوشش زمین های بازی و مسابقات ورزشی گرفته تا طراحی فضاهای سبز شهری و طراحی نما و دکوراسیون منازل و ویلا ها.
چمن مصنوعی چندمنظوره ورزشی یکی از انواع  است که از آن در زمین بازی و مسابقات فوتبال، بیسبال، تنیس، هاکی، گلف، ورزش های همگانی، اسکس روی چمن . بدمینتون استفاده میگردد و ازاین رو چمن مصنوعی چندمنظوره نامگذاری شده است که در انواع زمین های بازی و مسابقات ورزشی قابلیت استفاده و بهره برداری دارند.
در زمین های بازی مینی فوتبال چمن مصنوعی با ارتفاع خاب های بیش از 25میلیمتر مناسب استفاده هستند. البته در بازی مینی فوتبال که بازیکنان از کفش استوک برای انجام بازی استفاده میکنند روی چمن مصنوعی باارتفاع کمتر از 40میلیمتر نمیتوان به راحتی بازی کرد و بازیکنان میبایست برای بازی روی اینگونه زمین چمن های مصنوعی (چنم مصنوعی با خاب کمتر از 40میلیمتر) حتما" از کفش های ورزشی کفه تخت استفاده کنند تا در هنگام دویدن و بازی با مشکل مواجه نشوند.
در بازی های ورزشی نظیر تنیس که برگشت توپ و عکس العمل توپ با زمین اهمیت بسیاری دارد چمن مصنوعی با ارتفاع 15 تا 20 میلیمتر مناسب استفاده هستند. در صورتیکه ارتفاع چمن مصنوعی بیش از 20 میلیمتر باشد برای زمین بازی های بدمینتون و ورزش های همگانی مناسب بهره برداری و استفاده هستند.
ویژگی هایی که این دسته زمین های چمن مصنوعی دارند یکنواختی و هموار بودن سطح زمین در تمامی نقاط، امکان استفاده نامحدود از زمین چمن، طول عمر مفید بالای 10سال ، زیبایی و ظاهر سرسبز همیشگی، صرفه جویی در هزینه های مربوطه به مراقبت و نگهداری زمین چمن، کاربری بسیار و ایمنی و مقاومت بالا و سهولت در اجرا  میباشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان