انجمن سایت کلیدستان



سئو سایت فروشگاه ساز و بازاریابی در گوگلزمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۷، ۱۲:۲۲ ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: faryalsarkhani
آخرین ارسال: faryalsarkhani
پاسخ 1
بازدید 56

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو سایت فروشگاه ساز و بازاریابی در گوگل

سئو سایت فروشگاه ساز و بازاریابی در گوگل

#1



در هر کسب و کاری که هستید، برای رسیدن به موفقیت به زمان نیاز دارید و همانطور که از کلمه «زمان» می دانیم، این کار یعنی مدتی طول می کشد. راه های موفقیت منحصربه فرد هستند اما تاثیری که می گذارند و کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می دهند بسیار عمیق است. 


نکته مهم این است که طراحی سایت شما چگونه سئو یا سئو سایت می شود. راهی که طراحی سایت شما از آن طریق، سئو یا سئو سایت می شود، تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک طراحی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. 





کلمات کلیدی طراحی سایت فروشگاهی شما در سئو سایت

منظورم از سئو سایت این است که موقع جستجو کردن توسط کاربران، طراحی سایت فروشگاهی شما با چه کلمات کلیدی ای در موتور جستجوگر پیدا می شود. با یک سئو سایت خوب می توانید دامنه این کلمات کلیدی را توسعه داده و در نتیجه امکان پیدا شدن طراحی سایت شما توسط کاربران افزایش یابد. یک راه دیگر هم، استفاده از کلمات کلیدی دوپهلو در سئو است، یعنی کلماتی در سئو سایت خودتان به کار ببرید که دو معنی می دهند. اینطوری با یک تیر دو نشان زده اید. 




طراحی سایت ها مانند طراحی مجله ها نیستند که فضای محدودی داشته باشند، پس فضای شما به اندازه مجلات محدود نیست و باید از فضایی که برای طراحی سایت در اختیار دارید نهایت استفاده را بکنید. 
از طرفی دیگر هم مجلات را در قفسه ها و کتابخانه های محدود می گذارند و می فروشند در حالیکه در فضای مجازی، قفسه های شما که همان طراحی سایت و کلمات کلیدی سئو شده طراحی سایت شماست، موتورهای جستجوگری مثل گوگل، یاهو، بینگ و نظایر اینها هستند که طراحی سایت ها نیز نقش مجلات را در این قفسه ها ایفا می کنند تا شما محصولات تان را در آن ها عرضه کنید. در حال حاضر ۹۰ درصد مردم آنچه را که می خواهند در این موتورها جستجو می کنند و می یابند. 


شما یک کسب و کار دارید و می خواهید در آن موفق شوید. پس به یک طراحی سایت نیاز دارید تا مردم با استفاده از موتورهای جستجوگر بتوانند شما را پیدا کرده و محصول شما را ببینند. یادتان باشد که قبل از داشتن یک طراحی سایت باید با موتورهای جستجوگر آشنا شده باشید. 





نکته های مهم در سئو و پرتال ساز

حالا چگونه می توانیم یک طراحی سایت خوب داشته باشیم؟ گذاشتن یک سئو سایت یا سئوی خوب فقط قسمتی از جواب این سوال است. علاوه بر داشتن یک سئو سایت خوب، خود طراحی نیز پراهمیت است. یک طراحی سایت خوب، طراحی ای است که صرف نظر از هزینه های کارخانه، شرکت یا کسب و کارتان انجام شود. یک طراحی سایت خوب، اندکی خودخواهانه است و طراح باید آنچه را که به نظر خودش بهترین می آید انتخاب کند، به جای اینکه تمام طراحی را بر پایه نیاز مشتری، میل و یا خواسته او را در نظر بگیرد. 


نقش محتوا در سئو سایت فروشگاه ساز

یک امر مهم دیگر هم در فروشگاه ساز و هم در سئو سایت محتوای نوشتاری شماست. اگر می خواهید کلمه کلیدی طراحی سایت شما در جستجوی موتورهای جستجو نتیجه خوبی به دست آورد، خودتان بنشینید، بنویسید، ویرایش کنید و مطلب را در سایت منتشر کنید بدون اینکه از جایی کپی کرده و یا الهام بگیرید. کپی کردن، طراحی سایت شما را مثل یک درخت پاییزی در جنگل می کند که هیچکس آن را نه می بیند و نه می شنود و لطمه جدی به سئو سایت شما می زند. 


یک نکته مهم دیگر، قابل استفاده بودن سایت شماست این کار هم برای سئو و هم برای تبلیغات گوگل خیلی مهم می باشد. آیا می توانید از این طراحی سایتی که به مرحله اجرا گذاشته اید استفاده کنید و آیا کارآمد کنید و از آن در گوگل برای سایت تبلیغات بگیرید؟ آیا می توانید صفحه مد نظرتان را در تبلیغات گوگل پیدا کنید؟ آیا صفحات شما می توانند در کمترین زمان ممکن بارکذاری شوند؟ با چه سرعتی لود و بارگذاری می شوند؟ اگر پاسخ به سوالات گفته شده در بالا مطلوب نیست، طراحی سایت شما کارآمد نیست و مسلما مشتری را ناامید خواهد کرد و مشتری در اولین فرصت از سایت شما خارج خواهد شد. 


نکته دیگری که هم برای سئو و هم برای تبلیغات در گوگل پراهمیت می باشد این است که از کسب و کار خودتان و راجع به خودتان جزییاتی را در صفحه طراحی سایت خود قرار بدهید. درباره خودتان، کارتان و اگر محصولی دارید، محصولتان، در آن جا بنویسید تا مشتری شما را بشناسد. این کار به تبلیغات گوگل سایت شما نیز کمک بسیاری می کند. هنگامی که کسی شما را، کسب و کار و یا صنعت شما را در تبلیغات گوگل جستجو می کند، علاوه بر هر چیز دیگری می خواهد سابقه شما را ببیند و درباره شما بداند. درباره محصولات و هر خدمت خاصی که ارائه می دهید اطلاعات به دست بیاورد و برایش توضیح داده شود. 


نکته بعدی که درباره تبلیغات گوگل طراحی سایت فروشگاهی و بالتبع درباره سئو مهم است این می باشد که اصلا اهمیتی ندارد بودجه تبلیغاتی شما چه میزان است شما هم اکنون می توانید تبلیغات خود را در صفحه های گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط هنگامی هزینه ای صرف می کنید که مشتری و بیننده شما وارد سایت تان گردد. 


در زمینه تبلیغات اینترنتی، به ویژه تبلیغات گوگل شرکت هایی موفق عمل هستند که به درستی هدف ها و خواسته های کسب و کارشان را عملیاتی نمایند و بتوانند با به کارگیری از سیستم تبلیغات گوگل مشتری ها و کاربران هدف شان را روانه طراحی سایت خود کنند. اجرای اصولی و درست کمپین های تبلیغات گوگل و مدیریت هزینه های آن خیلی پراهمیت است به صورتی که این کار می تواند باعث سیر افزایشی تعداد مشتریان کسب و کار شما و در نتیجه افزایش فروش تان گردد و از لحاظ سئو سایت شما را در رتبه خوبی در صفحه نخست گوگل قرار بدهد. 







اهمیت تبلیغات فروشگاه ساز در گوگل

یکی از مزیت های تبلیغات فروشگاه ساز در گوگل در جهت سئو سایت اهمیت تبلیغ محصولات و خدمات گوگل نسبت به سایر تبلیغات است به صورتی که در تبلیغات گوگل همه کاربران هدف شما واقعی می باشند و تنها کاربرانی تبلیغ شما را مشاهده می کنند که قصد خرید محصولات شما را داشته باشند بنابراین همه جستجو ها نیز واقعی و مثبت خواهند بود و محصولات فروشگاه ساز شما به خوبی جستجو خواهند شد.


شما می توانید تبلیغات محصولات خود را در ۲۴ ساعته در موتور جستجوی گوگل نمایش دهید. از برتری های تبلیغات گوگل (Google adwords) می توان به نکته های زیر اشاره نمود که توسط شرکت سئو و طراحی سایت پرتال ساز اجرایی می شود: 


عرضه گزارشهای مستقیم از طرف گوگل با تجزیه و تحلیل واقعی از سایت شما، نظارت لحظه ای بر روی حساب های تبلیغاتی برای سوددهی و کارآیی هر چه بهتر و بیشتر، استفاده از روش ها و متدهای مخصوص به منظور پایین آوردن هزینه هر هر کلیک، توصیه محتوا و مطالب مفید تبلیغاتی پربازید به همراه واژه کلیدی مناسب برای پرتال ساز شما. 


همه آنچه که گفته شد می تواند مخاطب و مشتری بالفعل شما را تحت تاثیر قرار دهد. خلاصه اینکه در دنیای امروز، مخاطب شما آنقدر قدرت دارد که بتواند به کسب و کار شما کمک کند و یا اینکه به آن صدمه بزند. و شما هم بیشتر از همیشه قدرتمند هستید تا با داشتن یک بازار و کسب و کار خوب، بهترین باشید. بهترین باشید، با مشتری مهربان باشید و بهترین سرویس و خدمات را داشته باشید و اگر طراحی سایتی دارید، سعی کنید آن را به بهترین نحوه عرضه کنید تا بهترین به نظر برسید.


نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان از موتورهای جستجو است.سئو وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به لینک های دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. " اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است"


سئو یا بهینه سازی سایت فقط در مورد "موتور" نیست بلکه در طرف مقابل اشاره به ساخت یک وب سایت به طوری که کاربران پسندند نیز دارد.


به کارگیری سئو یا بهینه سازی سایت

بخش عمده ای از ترافیک توسط موتورهای جستجو نظیر کسب و کار اصلی گوگل، بینگ و یاهو به دست می آید. با این حال، رسانه های اجتماعی و انواع دیگر از رسانه های جمعی نیز می توانند ترافیک بازدید کنندگان وب سایت خود را نزد موتورهای جستجو بالا ببرند مهم ترین راه برای اکثر کاربران اینترنت در تمام وب سایت ها بالا تر بردن محتوای با کیفیت است.


موتور جستجو "ترافیک هدفمند" افرادی را که به دنبال محتوای با کیفیت هستند را تشخیص می دهد، اگر مطالب با کیفیت شما در نزد موتورهای جستجو به خوبی شناخته شده باشد آنها قادرند آنها را تشخیص بدهند و با آنها جذب مخاطب کنند. و محتوای     طراحی سایت    شما را در رتبه خوبی از نتایج موتورهایشان قرار بدهند. 


واژه های جستجو شده توسط کاربران در محل جستجوها نوشته می شود تا خواسته آنها را برآورده شود حال اگر این جستجو منتهی به طراحی سایت شما شود مسلما شما در پیش آن موتور جستجو عزیز خواهد شد و ترافیم بیشتری را برای شما و طراحی سایت تان در نظر خواهد گرفت. والا اگر غیر از این باشد شما امتیازی در موتورهای جستجو پیدا نخواهید کرد همه این کارها و رسیدن به این نقطه مهم توسط بهینه سازی سایت یا همان سئو ی سایت شماا ممکن است. 


به چه علتی موتور های جستجو نمی توانند سایت تان را بدون بهینه سازی سایت یا سئو پیدا نمایند؟

موتور های جستجو دارای هوش الگوریتمی می باشند ولی هنوز به یاری شما محتاجند، موتور های اصلی همواره در حال بالا بردن فن آوری های شان در جهت پیدا کردن زیاد و بهتر سایت ها و بازتاب آن به کاربران می باشند. به هر حال ، همواره یک محدودیت در جهت نتیجه های موتور های جستجو یافت می شود. همانگونه که سئو یا بهینه سازی سایت قادر است برای شما بازدیدکننده های بیشتری را بیاورد در طرف برابرش با یک حرکت خطا بوسیله شما قادر است سایت شما را از موتور ها مخفی نماید و به صفحه های پایین تر بفرستد و شاید معرفی سایت شما را به کمترین حد تقلیل بدهد.


بهینه سازی سایت و سئو همینطور در افزایش رنگینگ سایت اثرگذاری بالایی دارد پس محتوای با کیفیت و لینک دهی ها و کینک گذاری های هدفدار سایت شما قادر است در برتری های مناسبی برای پیدا شدن سایت شما در موتورهای جستجو به همراه داشته باشد. اینترنت در حال پیشرفت به سمت رقابتی شدن می باشد بنابراین دارا بودن یک فهم درست از بهینه سازی سایت و سئو و شیوه های بالا بردن آن از نقش تعیین کننده ای برخوردار می باشد.


واژه بهینه سازی شده        شما پیچیده می باشد ولی مخاطبان آن واژه قادرند به آسانی مفهوم آن را فهم کنند. حتی کمی دانش هم در این باره می توانند تعیین کننده باشد.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)