انجمن سایت کلیدستان



کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهیدزمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: faryalsarkhani
آخرین ارسال: faryalsarkhani
پاسخ 1
بازدید 63

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهید

کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهید

#1
فروشگاه ساز- کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهید
حالا برای ارتباط بیشتر با کاربران و مشتری ها باید به راه های جدیدی سایت ها را طراحی کرد. طراحی سایت فروشگاهی به شرکت ها و فروشنده ها این امکان را می دهد تا کالاها و خدمات شان را به بازاریاب ها عرضه کنند و بازاریاب ها به طور شبکه ای زیر مجموعه هایی را شکل بدهند و همه خرید و فروش یا جذب بازاریاب تازه را در روی سایت انجام دهند. با به کارگیری این راه جدید در جذب بازاریاب، فضای روشن  و با کیفیتی در جهت بازایاب ها ایجاد می شود و اثر خیلی زیادی در نرخ فروش و ارسال خواهد داشت. طراحی سایت فروشگاهی در واقع برنامه نویسی پرتال خیلی پیچیده ای می باشد که تیم حرفه ای پرتال ساز قابلیت طراحی و برنامه نویسی سیستم فروشگاهی تحت وب را دارا می باشد.
اگر نیاز به یک سایت سریع و مفید دارید و به همراه آن به بازاریاب ها پورسانت می دهید باید از سرویس طراحی سایت اختصاصی فروشگاه ساز و نرم افزار ثبت سفارش آنلاین بازاریابی بهره ببرید. سایت ها سهم بسیاری در معرفی و فروش کالاهای شما دارند.



شیوه های بازاریابی شبکه ای برای طراحی سایت فروشگاهی
طرح خرده فروشی
طرح یونی لول  
طراحی پورسانت حجمی
طرح استخر پاداش
هر یک از شیوه های بالا راهکارهای تازه ای را می توانند به کسب و کارتان بیفزایند و باعث بالا رفتن مقدار فروش شما به وسیله بازاریاب و اینترنت گردند.

 طراحی پرتال فروشگاهی
1. قسمت ورود و خروج امن به سیستم 
2. مسدود سازی شیوه های نفوذ و هک 
3. آمار ورود و خروج و تعداد کاربران آنلاین
4. نشان دادن خرید امروز با نمودار
5. گالری عکس کالاها
6. قسمت انتقادها و پیشنهادها
7. فرستادن پیام برای کاربرها (بازاریابی)
8. فرستادن اس ام اس های تبلیغاتی ، ایمیل ، پیام بین میز کار آنلاین در جهت کاربرها بر مبنای شرایط گوناگون سن ، جنسیت ، ناحیه جغرافیایی
9. قسمت ثبت نام در سایت و پر کردن فرم قرارداد به طور آنلاین  و فرستادم اس ام اس با محتوای مرتبط
10. دیدن سوابق خرید 
11. دیدن صورت حسابهای پرداخت شده یا لغو شده
12. پرداخت و محاسبه پروسانت بازاریاب ها 
13. قسمت کنترل ساعت پایان خرید ساعت 23:59:59 
14. تایید سفارش های غیر پرداخت الکترونیکی نظیر (کارت به کارت، واریز به حساب، پرداخت از حساب کاربری)
15. فعال سازی و غیرفعال سازی قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه یا میزکار بازاریاب 
16. ثبت آخرین تاریخ ورود به سایت 

طراحی انبار کالا برای فروشگاه ساز
1. اضافه کردن محصول به انبار 
2. اضافه کردن عکسهای مربوطه 
3. بهینه سازی حجم عکس ها در موقع آپلود
4. اضافه کردن پارامترهای موجودی ، قیمت فروش ، مشخصات محصول ، قیمت خرید ، امتیاز محصول
5. جستجو ، آپدیت محصولات موجود، حذف یک محصول با عکسهای مربوطه
6. ارتباط انبار با موجودی کالاها جهت خرید
7. بوجود آوردن گروه بندی محصولات

 

 طراحی فروشگاه اینترنتی کالاها
1. طراحی فروشگاه یا فروشگاه ساز مربوطه به انبار و نشان دادن داده های ثبت شده در انبار با تعداد محصولات موجود 
2. ثبت سفارش کاربر آزاد یا طرح خرده فروشی با حساب کاربری بدون عضویت در شبکه 
3. قسمت پرداخت آنلاین و دیدن مبلغ بستانکاری در حساب کاربری 
4. دیدن گروه بندی محصولات
5. نشان دادن تازه ترین محصولات - پر فروش ترین محصولات - آخرین محصولات شارژ شده – نشان دادن عکس محصولات مربوطه 
6. سبد خرید - معرفی به دوستان- قسمت توضیحات 
7. صفحه بندی بر مبنای نشان دادن تعداد در صفحه
8. نشان دادن محصولات موجود یا  ناموجود
9. ثبت سفارش به وسیله راه های سنتی (کارت به کارت ، پرداخت به حساب ، خرید از حساب کاربری)
10. ثبت شیوه دریافت محصول به شیوه های گوناگون (پستی - تی باکس - باربری و غیره)

طراحی قسمت حسابداری آنلاین
1. ریز فروش محصولات پرداخت شده
2. گرفتن فایل EXCEL  از فهرست روزانه - هفتگی - ماهیانه - بازه زمانی معین
3. نشان دادن کالاهای فروش رفته با قیمت خرید بدون احتساب پورسانت و مالیات
4. چاپ خلاصه وضعیت شرکت که شامل سود –فروش می شود
5. قسمت پرداخت پروسانت و کسر آن از حساب شرکت 
6. نشان دادن باقیمانده حساب شرکت و سود ماهیانه

طراحی میز کاربری بازاریاب
1. نشان دادن سابقه های خرید
2. نشان دادن زیرمجموعه های فعال و عملکردها
3. فهرست کردن کاربرهای زیر مجموعه و نشان دادن وضعیت فعالیت با رنگ های هشدار دهنده
4. قسمت فرستادن پیام به مدیریت 
5. قسمت حسابداری پرداخت های انجام شده
6. جمع درصد حاصله از فعالیت زیرمجموعه ها
7. در صورت تعلق گرفتن به طرح پاداش حجمی نشان دادن داده های زیر مجموعه

طراحی سایت شرکت
 1. بر عکس قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه ساز یا پرتال ساز یا میزکار، سایت هم اولویت بیشتری دارد و با داشتن گرافیکی جذاب و اثر گذار مخاطبان را به ارزیابی قسمتهای گوناگون طراحی سایت تشویق می کند این مهم در طراحی هایی که به وسیله شرکت پرتال ساز انجام شده بعد از تغییر قالب سایت از یک تم دشوار به یک تم ساده و فلت دزاین آمار باز شدن صفحه های داخلی از طریق یک بازدیدکننده دو برابر گشته است، پس طراحی گرافیکی سایت هایی که در نگاه اول دید جامعی را بایست به کاربر بدهد لازمه اش نشان دادن داده های کلی از خدمات ، قوانین ، شیوه عضویت، شیوه سفارش و غیره است در طراحی کردن رابط گرافیکی سایت از تم مشترکی با قسمت فروشگاه بهره بگیرید، طراحی رسپانسیو سایت تان از اصلی ترین قسمتهای سایت شما است از طرفی موتور جستجوگر گوگل در موقعی که برای اندکس  کردن مطالب وارد سایت می شود به فاکتور های گوناگونی نظیر سرعت لود بالا توجه بیشتری دارد.



رعایت نکته هایی برای معرفی کالای فروشگاه ساز در موتورهای جستجو
 از دید موتور جستجوگر گوگل که نقش مهمی در معرفی کالاها برای مخاطبان تازه دارد چند عامل بسیار مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید: 
1. سرعت بارگذاری سایت خیلی بالا باشد به این معنی که موقع باز شدن صفحه ها به سرعت بعد از کلیک، بدون مکث سایت بالا بیاید.
2. از پلاگین های متفاوت برای پدید آوردن طرح های رسپانسیو و پویا سازی استفاده نکنید
3. همه فایل های استیل  در یک فایل باشند
4. از پروتکل  اس اس ال بهره بگیرید. این خصوصیتکه به تازگی اضافه شده از دیگر برتر های سایت هایی است که با اس اس ال  عملیات خرید ، ورود و خروج کاربران را انجام می دهند فراهم کردن امنیت از سرقت داده ها از طریق هکر ها اولویت خیلی مهمی برای طراحی سایت می باشد، بنابراین گوگل به سایت های دارای امنیت بیشتر امتیاز ویژه ای می دهد.
5. گوگل به کارگیری درست و بدون خطای  HTML,CSS  توجه ویژه ای دارد سایت هایی که اشتباه می کنند با امتیاز منفی روبرو می شوند
• در سایر قسمتهای سایت به کارگیری شیوه ای کاملا ساده و هوشمند میتواند قسمت های گوناگونی از انبارداری یا حسابداری یا فروشگاه را در بر بگیرد به طور نمونه در سایت می توان تعداد بازاریاب ها را معرفی نمود و مبالغ پرداخت شده را به صورت بروز شده نشان داد این عمل کاربران تازه ای را مشتاق می کند تا یکی از بازاریاب های شما گردند.
• گواهینامه ها ، قسمت تماس با ما ،فرستادن شکایات ، اخبار ،اسلایدر جالب بالای سایت ، عکسهای زیبا و سبک
• نشان دادن آخرین کالاها در سایت یا کالاهای شاخص دار
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)