انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل skipped frame و عدم تشخیص علت (doing too much work on its main thread) (اندروید)

مشکل skipped frame و عدم تشخیص علت (doing too much work on its main thread) (اندروید)

#2
سلام.
یک راه حل برای تعیین زمان اجرای هر بخش از کدها این است که پیام هایی را برای نمایش در LogCat ، بعد از اجرای هر بخش مهم از کدها، طراحی می کنید، که در متن پیام ها، زمان بر اساس میلی ثانیه را هم می نویسید. بنابراین با مشاهده LogCat و بررسی زمان ها، متوجه می شوید که هر بخش تا چه حد زمان بر می باشد.
برای نمایش پیام در LogCat ، کلید زیر را بخوانید (برای Eclipse توضیح داده شده، اما در Android Studio نیز مشابه می باشد) :

کلید شماره 2719

دقت شود که باید کدهای زمان بر را با AsyncTask اجرا کنید تا در یک Thread جداگانه اجرا شوند. به عنوان مثال، در کلید زیر، یک مثال از AsyncTask وجود دارد :

کلید شماره 312

نکته :
وقتی کدی را در Thread ای غیر از Thread اصلی (Main Thread) اجرا می کنیم، آنگاه چون تنها Thread اصلی می تواند UI برنامه اندروید (رابط گرافیکی آن) را تغییر دهد، بنابراین اگر قرار است کدها تغییراتی را در UI برنامه اندروید ایجاد کنند، باید بر اساس کلید زیر عمل کنید :

کلید شماره 2858

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط sami


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل skipped frame و عدم تشخیص علت - توسط admin - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸, ۰۵:۵۳ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان