انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه با طراحی سایت فروشگاهی به فروش خوبی دست پیدا کنیم؟

چگونه با طراحی سایت فروشگاهی به فروش خوبی دست پیدا کنیم؟

#1
مسلم است که فقط با دارا بودن یک طراحی سایت نمی توان به درآمدزایی دست یافت پس در این نوشته قصد داریم با تکنیک ها و راه هایی در جهت بهینه سازی فروش شما در طراحی سایت فروشگاهی نکته هایی را بیان کنیم. با چه راه هایی می توان با طراحی سایت به بهینه کردن فروش محصولات فروشگاهی کمک کرد؟

شیوه هایی در جهت بهینه کردن فروش در طراحی سایت فروشگاهی

فرق گذاری

شما بایست در طراحی سایت تان یک ایده ی خاصی را عرضه دهید تا بازدیدکنندگان و مشتری ها، سایت شما را به یاد داشته باشند همینطور آنچه بازدیدکنندگان به دنبال آن می باشند را به آنها عرضه دهید و به آنها بگویید که چرا خواسته های اشخاص را تهیه می نمایید.

به کارگیری از شیوه هایی برای بالا بردن آمار بازدید سایت

برای بهینه کردن فروش در طراحی سایت لازم است که بازدید از سایت افزایش یابد. بدین منظور از تبلیغات کلیکی، سئو سایت در موتورهای جستجو و همینطور تبادل لینک با سایر سایت ها، تبلیغات آفلاین، بازاریابی مقاله و تبلیغات در طراحی سایت Ezine، دارا بودن برنامه های وابسته بهره بگیرید.

   



به کارگیری از عنوان های خیره کننده و جالب:

تلاش نمایید درجهت محتوای استفاده شده در سایت تان از عنوان های جذاب بهره بگیرید تا خوانندگان را به ادامه متن راغب تر کنید پس شما بایست محتوا را به گونه ای عرضه نمایید که نقطه های کلیدی به طور ساده ای قابل دیدن باشد. تلاش نمایید که از پاراگراف های خلاصه و کم و آسان برای خواندن و عرضه نکته های پراهمیت در سرنویس ها بهره بگیرید.

توانایی دسترسی اسان به صفحه های سایت:

به بازدیدکنندگان و مشتری ها این مجال را بدهید که بتوانند به آسانی در سایت به سایر صفحه ها دسترسی داشته باشند. همینطور می توانید از عکس های گرافیکی با دستورالعمل بهره بگیرید در این صورت آنچه شما می خواهید به بازدیدکننده ارائه کنید، به خوبی درک می گردد.

بهره گیری صحیح از تصویرهای گرافیکی:

تصویرهای گرافیکی و انیمیشنی می تواند سبب پایین امدن سرعت بارگذاری صفحه های سایت شوند پس تلاش نمایید کمتر از این عکس ها بهره بگیرید و به بالا بردن کیفیت محتوا تاکید کنید.

از بازدیدکنندگان اطلاعات بگیرید

شما قادرید با دارا بودن اطلاعات از بازدیدکنندگان و مشتری ها تان مقالات و یا خبرنامه های تان را به آنها بفرستید شیوه های متداول برای جمع آوری اسم و نشانی ایمیل بازدیدکنندگان طراحی سایت شامل: بهره گیری از کادر Opt-in در هر صفحه و عرضه ثبت نام رایگان و فراهم آوردن انگیزه، بهره گیری از pop-ups و pop-under و یا exit pop-ups افزون بر pop-in و یا به جای آن، عرضه کالایی مخصوص برای پدید آوردن انگیزه برای ثبت نام نظیر فایل های پی دی اف و یا فایل های صوتی، عرضه یک دمو از کالاها و دسترسی رایگان به خلاصه ای از کتاب الکترونیک و یا فایل های صوتی و یا عرضه دو هفته استفاده رایگان از محصولات نرم افزاری.

جلب اعتماد بازدیدکنندگان و مشتری ها

مناسب است از شیوه هایی بهره بگیرید که بازدیدکنندگان و مشتری ها به سایت شما اعتماد کرده و خرید کنند. برای نمونه می توانید نظرات مشتری های راضی را نشان دهید و یا به عرضه گارانتی و امتیازات ویژه بپردازید.

ارزیابی آمار بازدیدکنندگان سایت:

ارزیابی آمار روزانه ترافیک سایت، میزان فروش طراحی سایت، میزان متوسط تعداد بازدیدکنندگان، opt-in و میزان ثبت نام ایمیل ها می تواند شما را از میزان پیشرفت کار مطلع نماید.
طراحی سایت و بهینه سازی وب کندو

طراحی وب سایت,طراحی سایت
پاسخ

چگونه با طراحی سایت فروشگاهی به فروش خوبی دست پیدا کنیم؟

#2
ممنون از انتشار این مطلب مفید ، از لینک زیر هم میتونین سایت های فروشگاهی که ما طراحی کردیم رو ببینین و نظر بدین:
http://webone.co/fa/لیست-نمونه-کارها/طرا...در-صفحه/50
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان