انجمن سایت کلیدستان



عکاسی تبلیغاتی و عکاسی مُدزمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۳، ۰۴:۴۹ ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: neda.aghadadi
آخرین ارسال: neda.aghadadi
پاسخ 1
بازدید 44

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عکاسی تبلیغاتی و عکاسی مُد

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی مُد

#1
عکاسی تبلیغاتی و عکاسی مُد

عکاسی مُد دارای دو جنبه  تجاری و هنری می باشد. در بحث تجاری، تبلیغ محصول و برندینگ مورد توجه قرار می گیرد و در بخش هنری خلاقیت و نوآوری حرف اول را میزند. اما یک عکاس حرفه ای مد کسی است که در هر دو بخش مهارت داشته باشد. امروزه عکاسی مُد یکی از ارکان اصلی در عکاسی صنعتی و مد و فشن به حساب می آید و رایج ترین شیوه تبلیغاتی برای طراحان مد محسوب می شود. طراحان لباس ، کیف و کفش، جواهرات، زیورآلات ، انواع پوشاک و دیگر فراورده های مرتبط ، برای به نمایش گذاشتن هنر خود و معرفی محصول و برند خود از تبلیغاتی و مد استفاده می کنند. از دیگر مخاطبان عکاسی مد میتوان به صاحبان مشاغل خاص و کارفرمایان خود اشتغال اشاره کرد به طور مثال وکلا ، حسابداران، پزشکان نمایندگان پارلمانی و اعضائ شوراها  افرادی هستند که با گرفتن پرتره های تجاری، به معرفی خود میپردازند.


حضور مدل زنده در [b]عکاسی مُد[/b]
امروزه در عکاسی مُد ، حضور مدل زنده به عنوان یک عنصر موثر در تبلیغات و فروش، بسیار مورد توجه قرار گرفته و به جرات می توان گفت بخش بسیار مهمی از موفقیت  صنعت مد و فشن به حضور مدل زنده وابسته است.عکاسی مد ، غالبا یک کار تیمی است و تصویر نهایی حاصل فعالیت و تعامل افراد متخصص شامل مدیر هنری، عکاس ، ویرایشگر، مدل و مانکن ، میک آپ آرتیست و … می باشد. عکاسی مد اغلب در یک استودیو یا محیط مجزا انجام میشود و همچنین می تواند با توجه به نوع سوژه در موقعیت های غیر معمول و یا مناطق خاص انجام شود.استودیو عکاسی لایت روم ، دارای تیمی پویا و نوآور ، با دانش کافی از دنیای مد و آگاهی از تکنیکهای بازاریابی، شما را در رسیدن به شرایط مطلوب یاری میدهد. استفاده از شیوه تبلیغاتی و عکاسی مد و فشن  استودیو لایت روم، راهی است برای اثبات توانمندی شما در کسب و کارتان.



















پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)