انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نام های دیگر گیت فروشگاهی

نام های دیگر گیت فروشگاهی

#1
نام های دیگر گیت فروشگاهی: امروزه گیت فروشگاهی در زبان محاوره با نام های دیگری نیز شناخته و بیان می شوند. از پرکاربرد ترین نمونه های این نام ها می توانیم به نام هایی مانند "گیت دزدگیر ، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک ، گیت ضد سرقت ، دزدگیر طلا و جواهر ، دزدگیر لوازم آرایشی و بهداشتی" اشاره کنیم.
گیت فروشگاهی EM

این نوع گیت فروشگاهی با بهره بری از فرکانسی نزدیک به 3 کیلو هرتز عمل می کند. مهم ترین ویژگی یا بهتر است بگوییم نقطه قوت این نوع گیت در شناسائی اجناس فلزی یا شبه فلز است. دزدگیر فروشگاهی EM معمولا در فروشگاه های طلا فروشی یا ساعت فروشی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لیبل های این سیستم گیت با سایز بسیار کوچکی که دارند شما را برای محافظت از کوچکترین اجناس هم یاری می کنند. در ضمن این نوع لیبل ها امکان فعال و غیرفعال شدن نیز دارند. این قابلیت شما را قادر می سازد هزینه کمتری صرف خرید لیبل کنید.
تگ های EM به دلیل داشتن مدارات پیچیده ، قیمت بیشتری در مقایسه با سایر سیستم ها دارند. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری آن ها نیز نسبتا بالاتر می باشد.
گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM با امواج آکوستو مغناطیس عمل می کنند. این نوع گیت توانایی قابل توجهی در محافظت از اجناس فروشگاه نشان می دهد. گیت AM به وسیله ی به وجود آوردن دامنه وسیعی از فرکانس 58 کیلوهرتز در زاویه 360 درجه اطراف خود ، با سرعت و دقت خوبی لیبل و تگ های امنیتی AM را تشخیص می دهد و آلارم سرقت را به صدا در می آورد. این نوع دزدگیر فروشگاهی در مقابل فلزات و شبه فلزات عملکرد بهتری در مقایسه با گیت فروشگاهی RF نشان داده اند. اما باز هم نمی توان به طور قطعی گفت که به روی فلزات کارآمد هستند. استفاده از گیت فروشگاهی AM بیشتر به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی ، بدلیجات و عطر و ادکلن و طلا فروشی  به خود اختصاص می دهند.
گیت فروشگاهی RF

در سیستم گیت های RF از امواج رادیو فرکانس استفاده شده است. بازه فرکانس کاری این گیت 2 تا 10.2 مگاهرتز می باشد که فرکانس 8.2 رایج ترین آن می باشد. با توجه به عملکرد موج رادیوئی این دزدگیر فروشگاهی ، باید انتظار کمتری برای شناسایی تگ ها از آن داشت. امروزه می توانیم گیت فروشگاهی RF را به شکل وسیعی در سطح شهر و بسیاری از فروشگاه های پوشاک و هایپر مارکت ها و کتاب فروشی ها پیدا کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان