انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ده دلیل عدم موفقیت در طراحی سایت

ده دلیل عدم موفقیت در طراحی سایت

#1
برخی اقدامات ممکن است نتیجه مطلوب را در طراحی سایت به شما ندهند و ارزش وقت و زمانی که برای آن صرف کرده اید را نداشته باشند.اما برخی دیگر از فعل و انفعالاتی که بر روی وب سایت خود انجام می دهید می توانند به ضرر شما تمام شوند، نه فقط از این جهت که سودآوری درخور زمان و هزینه صرف شده را ندارند، بلکه “تاثیر منفی” بر روی کاربر می گذارند.

   



در ادامه به بررسی ده دلیل عدم موفقیت در طراحی سایت خواهیم پرداخت که برای سودآوری تجارت الکترونیک خود یاید از آن ها دوری کنید.

طراحی سایت نامناسب
لطمه ای که طراحی سایت نامناسب به شرکت و یا کسب و کار تجارت شما می زند ممکن است غیر قابل جبران باشد.

   


شخصی که تاکنون با شما ارتباطی نداشته و می خواهد در مورد عقد قرار دارد و یا همکاری با شما تحقیق کند، بدون در نظر گرفتن نام و نشان شما در حوزه فعالیتتان، اگر با یک ظاهر زننده در شعبه اینترنتی شما مواجه شود، به طور حتم از آن تاثیر خواهد پذیرفت و این یعنی عدم موفقیت در طراحی سایت

تبلیغات فراوان
برای تبلیغات خود برنامه داشته باشید وآنها را در مکان‌های مناسب نمایش دهید.درست است که وقتی به موقعیت خوبی از لحاظ میزان بازدیدکننده و رتبه گوگل و الکسا می رسید در پی کسب درآمد از تبلیغات خواهید بود، اما اگر این فعالیت را جهت دار انجام ندهید، با آزرده خاطر کردن کاربران وب سایت کم کم آن ها را از دست خواهید داد و این یعنی حرکت رو به عقب در بحث کسب رتبه

عضویت سریع در خبرنامه
در نطر داشته باشید که قرار دادن یک دکمه بزرگ برای گرفتن ایمیل کاربران آنچنان آزار دهنده نیست، اما از طرفی سبب می شود تا کاربران مشترک شما شوند و این یعنی تبدیل بازدیدکننده وب سایت به کاربر همیشگی خود.قدم بعدی به شما بستگی دارد که با ایمیل های ثبت شده چگونه بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت به راه بیندازید.

عناوین جذابی ندارید
به جرات می توان گفت یکی از مهمترین قسمت های نوشتن مقاله یا مطلبی درون وب سایت که ممکن است متشکل از ۱۰۰۰ کلمه یا بیشتر باشد، انتخاب عنوان ۴ یا ۵ کلمه ای آن است! اگر عنوان جذابی انتخاب نکنید به سمت عدم موفقیت در طراحی سایت قدم برداشته اید و کاربران مطالب شما که برای تهیه آن ها زمان زیادی صرف کرده اید را مطالعه نخواهند کرد.

صفحه درباره ما
کسانی که می خواهد ارتباط کاری، تجاری، شخصی و یا هرگونه تعامل با شما داشته باشند، ترجیح می دهند تا پیش از ملاقات حضوری شما، شناختی نسبی از شما و نحوه فعالیتتان داشته باشند.

   


اگر نتوانید اعتماد آن ها را در قدم اول و در این مورد کسب کنید، نمی توانید انتظار همکاری از آن ها داشته باشید.

عدم استفاده از جلوه های بصری
نباید میزان اهمیت استفاده انیمیشن در طراحی سایت را ندید بگیرید.قرار دادن تنها چند خط متن بدون هیچ گونه جلوه بصری به طور جد می تواند به عدم موفقیت در طراحی سایت منجر شود، چون کاربر را به تعامل با یک وب سایت بی روح، خشک و خسته کننده مجبور می کند، و از آنجائی که رقبای شما در این زمینه فعالیت خوبی داشته اند (در جهت جذاب کردن ظاهر سایت) کاربران این اجبار را تحمل نکرده و به سوی رقبا متمایل خواهند شد.

سبک نوشتن نامناسبی دارید
حتی کاربرانی که در فعالیت های خود نظم و ترتیب خاصی اعمال نمی کنند، از آشفتگی در محلی دیگر بیزارند.

   


نوشتن مطلب بدون در نظر گرفتن چهارچوبی خاص برای کل مطالب چنان آشفتگی ای را در سراسر وب سایت پراکنده می کند که می تواند نقش بارزی را در عدم موفقیت در طراحی سایت شما داشته باشد.

موضوعات فراوانی دارید
اگرچه ضرورت داشتن دسته بندی مشخص برای مطالب وب سایت برای جلوگیری از آشفتگی بر کسی پوشیده نیست، با این وجود ازدیاد آن ها نیز تاثیری سوء خواهد داشت و با گمراه کردن کاربران به ضرر شما خواهد بود.

برای نظر کاربران اهمیتی قائل نیستید
حتما قسمتی برای دریافت نظرات کاربران تحت عنوان “تماس با ما” ، ” ارتباط با ما” و یا … داشته باشید.کاربران احترامی که به آن ها و انعکاس نظرات آن ها می گذارید را می پسندند و به آن با مبدل گشتن به یک کاربر همیشگی پاسخ می گویند.

بروزرسانی مرتبی ندارید
ساکن ماندن وب سایت برای یک مدت طولانی و سپس ظاهر شدن با کوله باری از مطالب می تواند از دیگر دلایل عدم موفقیت در طراحی سایت باشد.این مورد جدا از تاثیر گذاری منفی بر روی کاربران، از نظر موتورها جستجو میز ظاهر جالی ندارد و می تواند به کاهش رتبه شما نزد آن ها منجر شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان