انجمن سایت کلیدستان



شش اشتباه بزرگ در طراحی سایت کسب و کارهای کوچکزمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۳، ۰۲:۵۶ ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: portal
آخرین ارسال: portal
پاسخ 1
بازدید 73

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شش اشتباه بزرگ در طراحی سایت کسب و کارهای کوچک

شش اشتباه بزرگ در طراحی سایت کسب و کارهای کوچک

#1
شش اشتباه بزرگ در طراحی سایت کسب و کارهای کوچک
در یک کسب و کار کوچک، وب سایت شرکت یک بخش حیاتی بازاریابی و یکی از مهمترین سکوهای معرفی نام تجاری است. بازدید کنندگان وقتی وارد وب سایت شما می شوند دلیل دلایل مختلفی دارند و طریق متفاوت ممکن است با سایت شما آشنا شده باشند ، ولی شما یک پلان واحد برای همه آنها دارید؛ " آنها را قانع کنید از محصولات و خدمات شما استفاده کنند" . اما برای یک کسب و کار نوپا که تنها ابزار او در حال حاضر وب سایت اوست کار ساده ای است، نه معروف هستید، نه مشتریان زیادی دارید.... تنها یک نام تجاری کوچک در گوشه ای از WEB هستید. پس باید و البته با تاکید می گویم باید طراحی وب سایت شما عاری از اشتباه باشد، قدم نخست را برای نام تجاری خود کمی محکم تر بردارید.
در ادامه به مجموعه ای از اشتباهات رایج در میان صاحبان کسب و کار کوچک اشاره می نماییم:

1# عدم درک بازار هدف و طراحی کورکورانه سایت
برخی اوقات به جای تمرکز بر طراحی سایت در اسرع وقت، شما باید اول مخاطبان خود را در بازار خاص مورد پژوهش قرار دهید. پس از انجام تحقیقات، طراحی وب سایت خود را شروع نمایید. برای مثال، اگر بازار هدف شما را افراد مسن تشکیل می دهند، شاید اندازه فونتها باید بزرگتر باشد. و یا اگر محصول خود را به یک جمعیتی جوان عرضه می نمایید فکر می کنم در طراحی سایت الگوی طراحی مقدم موبایل را در نظر بگیرید.

2# طراحی بیش از حد شلوغ و یا زرق و برق دار است
این بخش رو به افتخار بی کفایتی وبسایت های مبتنی بر فلش و با این آرزو شروع می کنم: " امید وارم در سال 2015 به بعد سایتی طراحی نشود که در اجزای آن از فلش استفاده شده باشد". سعی کنید تا حد ممکن از زرق و برق های بی مورد بخصوص در صفحه اول استفاده نکنید. عادلانه نیست کاربر بعد از کلی انتظار برای لود شدن سایت چند ده سانیه در مورد چگونگی استفاده از سایت فکر کند.مگر اینکه خود شما با ماژیک و تخته وایتبرد وارد عمل بشید و طی یک جلسه آ موزشی فشرده نحوه استفاده صحیح از سایت به بازدیدکنندگان توضیح دهید.
3# پاسخ شفاف برای هر اکشن و مسیر مشخص برای کاربر
شما چه چیزی می خواهید از کاربرانی که برای بار نخست وارد وب سایت شما شده اند؟ آیا شما می خواهید آنها را به خرید محصول ترغیب کنید؟، می خواهید با شما تماس بگیرند؟ ، و یا در خبرنامه الکترونیکی کسب و کار شما شریک شوند ؟ برای بازدید کنندگان مشخص کنید که گام بعدی چیست و چه هنگامی باید انجام شود (در حالت ایده آل، در حال حاضر!). بگونه روشن و شفاف روند خرید محصول یا عضویت یا ... را بصورت قابل پیشبینی و به اصطلاح نرم پیش برید. لذت استفاده از وب سایت را به کاربر عرضه دارید

4# هزینه بیش از حد کم و یا بیش از حد زیاد
شاید باور نکنید اما بسیاری از افراد به شرکت ما آمده اند در حالی که قبل از ما با یک طراح ارزان کار کرده اند، و کار آنها به یک محصول وحشتناک ختم شده و حالا به فکر جبران اشتباه اول خود هستند. ممکن است فکر کنید، بهتر است با شرکت های گران قیمت که با مارک های بزرگ کار می کنند وارد مذاکره شویم ، اما من این نکته را یادآور می شوم که شما یک کسب و کار کوچک هستید، به عبارت ساده: تمام بودجه خود را در وب سایت سرمایه گذاری نکنید، قبل از انجام هر کاری تحقیقات خود را برای اطمینان از دریافت محصول با کیفیت از طرف قرار داد انجام دهید.

5# محتوای کهنه و بیات
سعی کنید محتوا و مطالب مربوط به محصولات و خدمات خود را بروزرسانی کنید. بروزرسانی اطلاعات نه تنها کاربران را از وب سایت شما راضی تر نگاه می دارد بلکه موتورهای جستجو را نیز خرسند می کند

6# تلاش برای هدف قرار دادن همه بازدیدکنندگان
این مطلب به همان قضیه شناخت بازار هدف برمی گردد. ممکن است شما طیف وسیعی از باز دیدکنندگان را داشته باشید ولی واقعا نرخ ورود همه انها مساوی نیست تمرکز خود را روی مهمترین گروه باربری قرار دهید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)