انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی انواع باتری از نظر ساختمانی

معرفی انواع باتری از نظر ساختمانی

#1
در شرکت بازرگانی بخشی و شعبات اعلام شده کلیه باتری های خارجی دارای کارت گارانتی ۶ ماهه می باشند . درصورت خرید باطری از هر کدام از شعب معرفی شده در سایت امکان استفاده از خدمات شرکت در سایر نمایندگی های معرفی شده نیز وجود دارد.
برای پیشگیری از تخریب و از بین رفتن باید سطح الکترولیت آن را بررسی کرد و ار محکم بودن سر باطری ها اطمینان حاصل رکنید و سطوح خورده شده قطب را تمیز کنید و همچنین تسمه دینام برای نگهداری باطری ماشین لازم است که انجام داده شود .

اقدامات پیشگیرانه که برای باطری ماشین صورت می پذیرد به نوع باطری ماشین و نیز بستگی به اب و هوا دارد اما باید برای پیشگیری از تخریب باطری ماشین حداقل یکبار قبل از اینکه سرما شروع شود و در ماه یک بار قبل از اینکه گرما شروع شود این مراقبت انجام شود
معرفی انواع باتری از نظر ساختمانی  

معرفی انواع باتری از نظر ساختمانی
۱- باطری اسید شارژ:
از انواع قدیمی باطری می باشد که باطری دارای ۶ پیچ می باشند که پس از باز کردن پیچها می توان سطح الکترولیت را دید و چنانچه مقدار الکترولیت باتری کم شود باید به باطری آب مقطر اضافه کرد. این بدان معنیست که این از باطری نیازمند نگهداری و بازدید است.
 
۲-  باطری سیلد:
 
نام دیگر این باطری. باتری اتمی است که قیمت آن از باتری اسید شارژ گرانتر است و برعکس تصور عام که گمان می کنند در این نوع باتری از الکترولیت استفاده نمی شود باید گفت اینطور نیست بلکه تنها به دلبل جنس خاص صفحات باتری نیاز به اضافه کردن آب مقطر و نگهداری از باتری نیست.
از انواع دیگر و جدید تر باتری اتمی. باتری سیلد کلسیوم می باشد که طول عمر بیشتری نسبت به انواع دیگر باتری ها دارد.
 باتری سیلد سیلور کلسیوم جزـ بهترین انواع باتری می باشد که تمامی تولید کنندگان قادر به تولید باتری اتمی  سیلد سیلور کلسیوم نمی باشند و تنها تعداد معدودی از تولید کنندگان  خارجی باطری دستی در این کار دارند.
.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان