انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22 روش افزايش page rank درگوگل

22 روش افزايش page rank درگوگل

#1
نکته مهم در بهبود رتبه سایت !



افزایش رنکینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول اما مشکل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی کوچک ، متوسط و بزرگ محسوب میشود .


در این مقاله به روش افزایش رنک و رتبه سایت شما در گوگل میپردازیم . روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممکن کمی زمانبر یا مشکل باشد ولی نتیجه ای مطلوب دارد چراکه با افزایش رنک سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت با محتوای جذاب به کاربران پیشنهاد میکند و افزایش بازدید وب سایت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت نزدیک تر میکند. افزایش بازدیدکنندگان سایت شما به سبک سازین موجب سبقت سریع و توسعه کسب و کار شما خواهد شد .



عوامل موثر در بهبود رتبه صفحات در گوگل !


افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد


۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو
۲- موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لینک به آن طبقه بندي مي کنند .
۳- چنانچه لینک بيشتري در ساير پايگاه ها ثبت کنيد رتبه بالاتري کسب خواهيد کرد .
۴- تبادل لینک بين سايت هاي هم خانواده يعني سايت هايي که موضوع مشابهي دارند ، موجب افزايش رتبه در موتورهاي جست و جو خواهد شد .
۵- شرکت در بحث هاي رايج در تالارهاي بحث و تبادل نظر ، گفتمان و يا گفت و گو و درج لینک در محل امضا يا در متن بحث به افزايش رتبه شما موتورهاي جست و جو کمک موثري خواهد نمود.
عوامل موثر در ارتقاء رتبه سایت در گوگل


۱ – رعایت استاندارد در طراحی سایت


رعایت استاندارد در طراحی سایت و یا رعایت اصول بهینه سازی سایت (سئو) یکی از مهمترین نکات و ابزار در گارانتی نمودن افزایش رتبه صفحات و در نتیجه افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر میباشد . اصول طراحی وب برای جستجوی بهتر در موتورهای جستجوگر در مقالات آینده سازین منتشر میشود


نکته مهم در بهبود رتبه سایت !


به هیچ عنوان متاتگ ها یا عنوان صفحات را در صفحاتی که برای کاربران قابل دید میباشد وارد نکنید. وارد نمودن متاتگ ها یا حتی عناوین و همچنین بزرگ نوشتن کلمات کلیدی و لینکدار نمودن به صفحات بدون ربط ،تنها موجب ایجاد مزاحمت برای بازدیدکننده سایت خواهد شد . لازم به توضیح است رعایت اصول طراحی گرافیکی صفحات و هماهنگی و یکپارچه بودن فونت و سایر متن و محتوای صفحات برای بازدیدکنندگان اهمیت دارد و شرکت های طراحی سایت ، کارشناسان سئو و سایت هاییکه مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش مقالات طراحی وب منتشر میکنند به کاربران اینترنتی توصیه میکنند به هیچ عنوان از سایت هاییکه قوانین و شرایط بهینه سازی وب (سئو) را رعایت نکرده اند به هیچ عنوان اعتماد نکنند.


جستجوی نامرتبط با واژه ، مشاهده کیبورد ها ، عناوین و مشاهده صفحه ای بدون رعایت زیبائی و هماهنگی میان سایز و فونت و حتی رنگ نوشته ها بزرگترین اشتباهاتی است که بزودی از فهرست نتیجه جستجوی کاربران در گوگل حذف و احتمالا حتی اگر این استاندارد ها را رعایت کنند خیلی مشکل بتوانند مجددا درخواست بازبینی به موتورهای جستجوگر ارسال کنند..
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان