انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رموز فرآیند سئو در بهینه سازی سای

رموز فرآیند سئو در بهینه سازی سای

#1
   

چگونه شناسایی و شناخت رازهای سئو برای افزایش موفقیت در حرفه و پیشبرد اهداف کمپانی موثر خواهد بود؟ با بررسی اجمالی آمار و آنالیز سئو سایت های موفق، این موضوع مشهود است که سالانه تامین بخش اعظمی از بازدیدکنندگان و مشتریان آنها از طریق موتورهای جستجو بالاخص گوگل صورت می گیرد. این مهم در گرو فریب موتورهای جستجو نیست. حقیقت درک و شناسایی مهارت های بهینه سازی سایت و بهره گیری موثر از آن در پس زمینه سئو می باشد. اگرچه این بزرگترین راز نیست. قبل از معرفی ناگفته ها در روند بهینه سازی طراحی سایت، مروری بر نیازمندی های اساسی آن خواهیم داشت:
1-محتوای معتبر و مناسب: بهره گیری از محتوای خوب، مفید و اطلاعاتی که اکثر افراد در پی آن از سایت دیدن می نمایند.
2-ساختار: با مشخص نمودن زمینه فعالیت سایت، حوزه کاری خود را برای موتورهای جستجو مشخص نمایید. از تگ تایتل که مهمترین بخش سئو وب سایت است، شروع نمایید.
3-سرفصل: شکستن مطالب خود با سرفصل های توصیفی و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط
4-کیفیت: با ویرایش صفحات وب سایت و دوباره خوانی محتوا، کیفیت مطالب و عناصر به کاررفته در ساخت سایت را افزایش دهید.
5-طول: متن و اطلاعات بیشتر مرتبط با موضوع صفحه سایت، وزن و اعتبار بیشتری برای سایت و طراحی آن خواهد داشت.
6-چندرسانه ای: با توجه به علاقه موتورهای جستجو به تنوع و گوناگونی در طراحی وب سایت، بر استفاده از عکس و فیلم و نقل قول و فایل های gif نیز توصیه می شود.
7-لینک ها هنوز نیز یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی وب سایت هستند. کسب لینک با محتوای عالی و اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی روشی برای دیده شدن محتوا و افزایش ترافیک سایت خواهد بود.
8-بروزرسانی و تازه سازی: به طور پیوسته مطالب جدید گذاشته و سایت خود را به طور منظم بروز نمایید.
9-سرعت: در حد مقدور سرعت اجرای سایت را افزایش داده و از خدمات میزبانی هاست یا سرور سریعتری استفاده کنید و استفاده از مزایای CDN را نیز در نظر بگیرید. قطع به یقین با رعایت موارد بالا، بازدیدکنندگان تجربه ای عالی از بازدید از سایت داشته و این رضایت از سهولت استفاده، مطالعه و درک آنچه کاربران در جستجویش بوده اند، ناشی گردیده. گویا بالغ بر 200 قطعه در الگوریتم گوگل وجود دارد که تمام این قطعات بسان پازلی بوده که همگی بر یک هدف عمل می کنند. همه آنها در حال بررسی تمامی سایت ها برای یافتن بهترین صفحه وب برای پاسخ به نیاز جستجوکننده هستند. گوگل در پی ارائه بهترین و معتبرترین تجربه برای کاربران بعد از کلیک بر روی لینکهای پیشنهادی است. حال با مرور فاکتورهای اصلی سئو، کدام مورد رازی از سئو خواهد بود؟
از تمام موارد بالا با توجه به بروزرسانی های متعدد الگوریتم های گوگل و تغییر در میزان اهمیت فاکتورهای اصلی سئو، تنها عاملی که اهمیت و تاثیر بالقوه آن در تغییر نکرده و روزبروز بر اولویت و اثرگذاری آن تاکید می گردد، تولید پیوسته محتوای غیرتکراری و جدید می باشد. میزان محتوا و تعدد ارسال در هفته نیز راز دیگری است که رعایت آن گامی بزرگ برای سئو اصولی و موفق خواهد بود. درج روزانه یک وبلاگ و محتوای جدید و یونیک با تعداد کلمات مشخص خیلی مفیدتر و اثرگذارتر از یک وبلاگ در طول یک هفته است و به همان نسبت داشتن چندین نویسنده که روزانه به درج محتوا پرداخته در مقایسه با یک نویسنده که روزانه فعالیت می کند، تاثیرگذاری و فایده ای صعودی خواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان