انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان

معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان

#8
درمورد این دو خط از جوابتون که بسیار کامل و منطقی و قانع کننده بود !!! باید چند نکته گفته بشه.

اینکه شما میفرمایید که بنده قدرت برنامه نویسیم دست کم گرفتم؟ خدا شکر دوستانی که توی این انجمن و انجمنهای دیگه بنده رو میشناسن میدونند که اصولا از این قاعده ای که شما وضع کردید بنده مبرا هستم... و لزومی نداره  کسی برای نشان دادن قدرت برنامه نویسی خودش، بخواد به دنبال ثابت کردنش باشه. دوست عزیز شما بهتره تعریف از قدرت برنامه نویسی تغییر بدید که معطوف به ساخت یک اپ مارکتنیگ کردید.

در مورده قسمت دوم کلامتون که گفتید گویا بنده از قدرت تحلیل کردن برنامه عاجز هستم ،میشه بپرسم این نتیجه گیری رو چه طور بهش رسیدید؟ اینکه ملاک توانایی تحلیل کردن ،انتقاد نکردن نسبت به گفته های شما هست؟!!!  شما مواردی مطرح کردید و بنده هم سوالاتم واضح و مشخص بود و جواب شما هم گویای همه موارد هست!

اصلا فرض بر این گرفته بشه که بنده قدرت تحلیل ندارم ،با این حال باید شما باز به سوالات به اصطلاح اشتباه نیز پاسخ میدادید. و در مقام دفاع از نظرات خودتون درمیومدید..پیشنهاد بنده اینکه صبر خود را بالا ببرید.

چون بنده یکی از تفاوتهای مارکتینگ شما رو با بقیه مارکتنیگ ها به عینه دیدم.. اینکه هنوز مارکتنیگ شما در اول راه هست و شما خود را در مقام بالایی قرار دادید و در جواب به سوالات دوستان و بنده ،بنده را از گزند عدم توانایی تحلیل در امان نزاشتید..

بنده با تمام انتقاداتی که به مارکتینگ ها بالاخص کافه بازار دارم ،اما ویژگی مثبت این مارکتینیگ این بوده که به تمامی سوالات توسعه دهنده ها و منتقدین جوابهایی که بنابر عقیده خودشان قانع کننده هست با صبر زیاد جواب میدند تا بتونند سوالات ایجاد شده توسط این افراد رو رفع کنند..پس لااقل خواهشی که میتوان کرد لااقل ویژگی های بارز و مثبت مارکتینگ ها دیگه رو  به دست فراموشی نسپارید!!!

جایی دیگه از صحبتون گفتید که خواهشا نظری نزارید

اصالت این انجمن از زمانی که تاسیس شد و با مدیریت خوب (علیرضا گلمکانی) اداره شد همیشه بر این بوده که نظرات آزادانه و به دور از هیاهو داده میشه و ما و دوستان از همون ابتدا  سعیمون بر این همین بوده.  وقتی شما موضوعی در انجمن ایجاد میکنید پس این موضوع رو برای عموم به اشتراک گذاشتید و کاربران سایت میتونند  درمورد اون به بحث و تبادل نظر بپردازند .و اینکه شما از نظرات منفی و مثبت استقبال میکنید یک بحث شخصی هست .و نه تنها بنده و شما بلکه هیچ کسی نمیتونه مادامی که یه کاربر قوانین انجمن رعایت میکنه ازشون بخواید توی این موضوع نظری بزاره یا نه.

و درآخر اینکه میگید نتیجه رو درآینده میبینید..امیدوارم که نتیجه خوبی باشد و بنده هم منافعی در قبال موفقیت و عدم موفقیت مارکتینگ شما ندارم که بخواهم ناراحت بشم از موفقیت مارکتینگ شما  و یا دوستان دیگه.و همون طور که گفتم بنده سوالاتی در مورد مباحث مطرح شده شما داشتم و هنوز هم به جوابی قانع کننده نرسیدم.

موفق باشید
پاسخ
 سپاس شده توسط mahdi10539 ، zanyyy ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط seven7up - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳, ۰۶:۲۵ ب.ظ
RE: معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط kingtaha - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳, ۰۸:۴۷ ب.ظ
RE: معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط seven7up - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳, ۱۱:۳۲ ب.ظ
RE: معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط seven7up - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷, ۰۱:۲۱ ب.ظ
RE: معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط dost-67 - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷, ۰۱:۳۱ ب.ظ
RE: معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط seven7up - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳, ۰۱:۳۵ ب.ظ
RE: معرفی مارکت جدید و سیاست کار ان - توسط داش بهروز - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵, ۱۲:۳۱ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان