انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5 تاکتیک ساده در سئو

5 تاکتیک ساده در سئو

#1
در این مقاله 5 مورد از رایج ترین و ساده ترین تاکتیک های سئو و بهینه سازی سایت را مشاهده می نمایید که هر شخص می تواند از آن ها در طراحی وب سایت خود استفاده کند.این تاکتیک ها بسیار ساده و موثر می باشند. بنابراین وقتی این مقاله را مطالعه می کنید می توانید وب سایت خود را نیز باز کرده و این موارد را چک کنید تا مطمئن شوید این 5 تاکتیک به درستی انجام شده باشند . اگر تاکتیک ها اعمال نشده بود به کمتر یک روز زمان برای اعمال آن ها نیاز دارید. در واقع شما می توانید از این نکات سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای افزایش رتبه خود در موتور های جستجو نیز استفاده کنید.
1. بهینه سازی لوگو :
بهینه سازی لوگو یا آرم در عین حال ساده اما بسیار تاثیر گذار در سئو وب سایت است. همیشه لوگو را به صفحه اصلی سایت لینک دهید زیرا این امر استانداردی صنعتی و قابل استفاده می باشد ، هم چنین لوگو را متناسب با کلمات کلیدی ( که هدف اصلی هر سایت در صفحه اصلی آن می باشند ) بهینه سازی کنید . برای نام فایل ها از اسم شرکت خود یا تیتر مطلب مربوطه استفاده کنید  زیرا این امر به گوگل در درک بهتر محتوای سایت شما کمک خواهد کرد. هم چنین این نکته را به خاطر داشته باشید که در نام فایل ها برای ایجاد فاصله ، از خط تیره ( - ) استفاده کنید. علاوه بر نام فایل ، در طراحی سایت اضافه کردن تگ alt را فراموش نکنید. برچسب alt نیز باید با استفاده از کلمات کلیدی موجود در صفحه اصلی سایت ، نام گذاری شود.
2. بهینه سازی لینک تصاویر :
در طراحی و وقتی قصد لینک سازی برای خود یا مشتری را دارید ، از تصاویر در برخی از لینک ها استفاده کنید . نکته محبوب و رایج ، لینک دادن عبارات کلیدی مورد نظر به صفحه بهینه سازی شده است ، اما به خاطر داشته باشید تنها بخشی ار استراتژی خود را به این بخش اختصاص دهید و وقتی می خواهید در لینک سازی از تصاویر استفاده کنید بهینه سازی آن ها را فراموش نکنید.
بهینه سازی لینک تصاویر شباهت زیادی به بهینه سازی لوگو داشته و دارای سه مرحله زیر می باشد :
(1)    از عبارات کلیدی در نام فایل ها استفاده کنید.
(2)    اضافه کردن تگ alt متناسب با کلمات کلیدی.
(3)    لینک دادن به صفحه وب مورد نظر.
3. مورب نوشتن کلمات کلیدی (Bold) :
اعمال این نکته بسیار آسان می باشد اما کاربران اکثر اوقات استفاده از آن را فراموش می کنند. گوگل قصد دارد بداند سایت شما در حال تاکید چه موضوعی برای کاربرانتان می باشد لذا کلمات bold شده می تواند این مسئله را برای گوگل مشخص سازد. هم چنین این امر منجر به رتبه ای بالاتر در گوگل نیز خواهد شد.
4. داشتن بیش از 2000 کلمه :
طبق آمار های به دست آمده صفحات وب با 2000 کلمه و یا بیشتر ، به شدت در رتبه های بالاتری در گوگل قرار گرفته اند . البته این بدان معنا نیست که حجم زیادی از محتوا را به یک باره وارد سایت کنید. تمیز ، ساده ، آموزنده و استراتژیک باشید.
5. لینک دادن به سایت های معتبر :

لینک های ورودی مهم نمی باشد بلکه لینک دادن به دیگر صفحات وب مربوطه حائز اهمیت است. گوگل سایتی را معتبر می شمارد که به سایت هایی با شهرت و اطلاعات بزرگ لینک داده باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان