انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

#1
ست کردن مبلمان و فرش در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی در زیباتر جلوه دادن فضای داخلی منزل دارد و ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش شامل برخی قوانین است. قوانین، قوانین و باز هم قوانین؛ تمام لذت کارهایی که باید شاد، الهام‌بخش و حتی بدون ‌برنامه باشند را از ما می‌گیرند. پس از کجا باید بدانیم که از کدام قانون پیروی کنیم و از کدام پیروی نکنیم؟ در این مطلب ما می‌خواهیم دستورالعمل‌هایی را در مورد ست کردن رنگ ها پرده و فرش و مبلمان در دکوراسیون داخلی با شما در میان بگذاریم و به شما بگوییم بهتر است به کدام‌ یک عمل کنید یا اصلا از قانون‌های من درآوردی خودتان پیروی کنید.
اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ‌های روشن را در نظر گرفته‌اید، بهتر است برای روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی اتاق‌تان از رنگ‌های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید. اما دقت داشته باشید فقط یکی از این دو عنصر را با رنگ‌های متضاد و خیلی چشمگیر انتخاب کنید.


اگر می‌خواهید فضای صمیمانه‌تری را تجربه کنید از پرده‌های طرح دار در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. می‌توانید پرده‌های‌تان را از پارچه‌های طرحدار و مختلف انتخاب کنید ولی رنگ‌ها اگر از خود مبلمان‌ الهام گرفته شوند، بهتر است. با این کار رنگ ها راحت تر ست می شوند.

برای این که فضای اتاق تان را از کسالت و بی روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش های پر نقش ایرانی با رنگ های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه ای دارند را با فرش های ایرانی زیباتر می کنند و برای این که فضا جذاب تر باشد می توانید از کوسن هایی زیبا با نقش مایه های همان فرش ها استفاده کنید. فرش ایرانی پر نقش و نگار و پر از رنگ است سعی کنید در کنار آن از پارچه های ساده تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود. عکس بالا که به طرز هوشمندانه ای از فرش ایرانی در فضای مدرن استفاده کرده است، اتاق نشیمن ساختمان عارف طراحی استودیو معماری بوژگان است.

بعد از پرده‌ها، فرش‌ها خیلی بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیرگذارند. هرقدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده‌ها و مبلمان داشته باشید، این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد. برای فرش‌ها می‌توانید از رنگ‌های پارچه و کوسن‌های مبل‌تان الهام بگیرید. از فرش‌های روشن نترسید؛ درست است که در نظر اول تمیز کردن‌شان کاری دشوار به نظر می‌رسد اما نمی‌توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل‌تان می‌بخشند به سادگی گذشت؛ در ضمن وقتی فرش‌های‌تان روشن باشند به‌راحتی با دیگر رنگ‌ها ست و هماهنگ می‌شوند.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان