انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو،بهینه سازی و طراحی سایت

سئو،بهینه سازی و طراحی سایت

#1
Rainbow 
تصور می کنیم که شما  طراحی سایت دو وب سایت را انجام داده اید و هرکدام از سایت ها در دو حوزه مختلف فعالیت می کنند. طراحی وب سایت یکی از این سایت ها را 2 سال قبل انجام داده اید و در این مدت کاملا فعال بوده است. و وب سایت دوم را به تازگی راه اندازی کرده اید و هر روز در آن مطلب می گذارید.

هیچ یک از سایت ها سئو و بهینه سازی نشده اند. اگر بخواهید وب سایت جدیدی را در یکی از همان دو زمینۀ تخصصی راه اندازی کنید.این پرسش مطرح می شود که باید سایت قدیمی را سئو و بهینه سازی کنید و یا طراحی سایت دیگری را انجام دهید و از همان ابتدا آن را سئو، بهینه سازی و اصولی نمایید.

فرض کنید که وب سایت قدیمی نه تنها سئوی مناسبی نداشته که محتوای تکراری و کپی درج نموده، دورۀ زمانی مشخصی برای به روزرسانی انجام نداده، و همچنین از نرم افزار وبمستر تولز استفاده نکرده تا تجزیه کلی از سایت داشته باشد.


پاسخ این است که سئو و بهینه سازی وب سایت با توجه به عدم استفادۀ وبمستر آن از ابزار وبمستر تولز گوگل، اگر ناممکن نباشد به شدت غیر قابل پذیرش است که بتواند توجه رباط های جستجوگر گوگل و صفحات نتایج جستجوی گوگل را به خود معطوف کند،اما نشدنی هم نیست. این نشدنی نبودن به راحتی طراحی سایت جدید نیست و خیلی مشکل است. از موارد ساده ثبت سایت در موتورهای جستجوگر، ثبت وب سایت در وبمستر تولز گوگل و آنالیز کامل آن پس از حدود 1 ماه، تولید محتوای جدید، رفع خطاهای واکنش دستی و غیره است.

سایتی که تا دو سال فعالیت داشته است، تولید محتوا نموده اما بر اساس اصول سئو،بهینه سازی و طراحی سایت حرکت نکرده است . همچین وب سایت با زمان قابل توجهی به راحتی و با استفاده از متخصصین مجرب، امکان ارتقای پلکانی و حتی آنی را دارد و در جایگاه حقیقی خود در صفحات نتایج جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت.

از روش های شروع سئوی یک وب سایت، ثبت کردن آن در وبمستر گوگل،ساختن بک لینک داخلی و ارسال و دریافت بک لینک حقیقی خارجی و مواردی از این دست و غیره می باشند.
سئو کردن سایت محدود به ایجاد چند لینک داخلی، یافتن و حذف و اصلاح نمودن لینک های تخریب شده و غیر قابل استفاده نیست. سئو شدن نیازمند فردی متخصص در همین زمینه می باشد که به جای اصلاح، سایت را به اعماق جریمه ها و نابودی کامل آن نکشاند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان