انجمن سایت کلیدستان


نظرسنجی: کدام مرورگر مناسب تر است؟
اینترنت اکسپلورر
0%
0 0%
فایر فاکس
100.00%
1 100.00%
سافاری
0%
0 0%
گوگل کروم
0%
0 0%
اپرا
0%
0 0%
مجموع 1 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رنگ آبی در طراحی سایت

رنگ آبی در طراحی سایت

#1
Rainbow 
ما در دنیایی از رنگ ها قرار داریم که دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از هم تفکیک می کند . و رنگ آبی یکی از رنگ های مورد توجه بیشتر افراد است .
رنگ آبی در طبیعت پیرامون ما بسیار به چشم می خورد در آسمان ، اقیانوس ها ، دریاها و ... . از این رنگ اغلب برای نشان دادن احساساتی مانند امنیت ، قدرت ، آرامش ، غم و ... استفاده می شود و جنبه روان کردن و تمدد اعصاب دارد. 

رنگ آبی همانطور که گفته شد توسط بیشتر افراد چه مرد و چه زن پسندید می شود و بیشتر استفاده از آن در مردان رایج است و این رنگ را می توان در  سایت هایی که از قبیل نظافت ، خودرو ، شیلات و ... طراحی سایت شده است مشاهده کرد و در طراحی وب سایت برای این که این رنگ به دل کاربران و مشتریان بنشیند آن را به نسبت رنگ عناصر دیگر مثل تصاویر و متن ها تعیین می کنند.
اگر می خواهید کاربران با دیدن وب سایت شما ارتباط بیشتری برقرار کرده و آنهارا تشویق به تفکر و ایجاد ارتباط عاطفی کنید و برای آنها یک نوع احساس آرامش بدهید به کاربردن رنگ آبی در طراحی صفحات وب بهترین است . 

همچنین از رنگ های آبی تیره ، آبی روشن ، و ارغوانی می توان استفاده کرد که هرکدام دارای نوعی ویژگی هستند . مثلا آبی روشن نمادی از سلامتی ، آرامش و نرمی است ، آبی تیره دارای نوعی حس قدرت و تیره مایل به ارغوانی روشن یک یک نوع رنگ سلطنتی است و می تواند نماد قدرت و ثروت باشد و از این رنگ بیشتر در سایت های بانکی به کار می رود. و از آبی فیروزه ای می توان در سایت هایی که مخصوص جوانان است استفاده کرد و همینطور از ترکیب این آبی ها در کنار یکدیگر در طراحی سایت می توان قالبی متشکل از طیف رنگ آبی و طرحی متفاوت بوجود آورد . 
رنگ آبی را می توانید در شرکت های بزرگ جهان مشاهده کنید که از این رنگ برای نمایش اقتدار و قدرت خود استفاده می کنند . 
همانطور که می دانید آبی یکی از سه رنگ اصلی بوده و می توان با ترکیب رنگ های اصلی با یکدیگر در کنار این رنگ در وب سایت خود استفاده کرده و طرحی زیبا و متفاوت را به وجود بیاورید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان